Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å finne en kjole til jubileumsfest!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-12, 17:49   #61
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en kjole til jubileumsfest!

Shit det ble stort bilde. Tar bort og kopierer inn link.
http://static.ykbstore.com/v/vivieno...15319ffc62.jpg

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 17:55   #62
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Vixen:

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 20:40   #63
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det første jeg tenkte da jeg så overskriften på tråden var "den røde!!!". Men så ser jeg at du ikke synes den er så fin på deg. Den veldig fine fløyel- og silkekjolen (som jeg angrer meg grønn over at jeg aldri kjøpte) er du i alle fall nydelig i.

(pst pøbelsara, du finnes ikke feit!)

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 21:50   #64
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig fin, Vixen, men for pyntet. Det er egentlig ingen glossy fest - vi har ikke engang rundt-år-jubileum, og lokalene egner seg bedre for rølp enn stil.

Opprinnelig lagt inn av silje, her.

Men Bluen da..

Trodde du jeg skulle bli lykkelig over å høre at jeg ikke kler den fargen jeg har vaset rundt i i snart 20 år?

Opprinnelig lagt inn av silje

Og dette veldige fokuset på denne blå-grå-grønne fargen fra feks. MM. Er det virkelig en farge som er i tiden ? Jeg kan ikke erindre å ha sett den på en eneste modell el.l. Jeg mener den er ganske så spesiell og kanskje litt vanskelig for mange å like.

Tja, voldsomt fokus - fra meg da, tenker du? Det er vel ikke så mange andre her som er like grønne? (Er det den kjolen/fargen i innegg 31 du tenker på? Den er ikke helt representativ, tror jeg.) Om grønt er i tiden og opptrer på modeller, har jeg ingen formening om. Jeg bruker flere farger, men det grønne har vært min hovedfarge siden jeg la av meg skrekkens rosa fra 80-tallet. Derfor tenkte jeg at det ville passe å stille på gjenforeningsfest i noe som "er" meg slik jeg har vært de siste 20 åra.

Gammel 11-01-12, 21:58   #65
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oh, den MM kjolen du er avbildet i der var jo bare helt nydelig!
Og jeg syns ikke den var for hverdagslig jeg.
Noen flotte smykker og sko så har du jo virkelig et pyntet festantrekk!
(ut i fra det jeg kan se fra bildet, har ikke sett kjolen i rl)

Gammel 11-01-12, 22:01   #66
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, Vito. Hvis du tenker på den "blanke" svarte, er problemet heller at den er for pyntet.

Gammel 11-01-12, 22:03   #67
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan jo bare konstantere at den kjolen ikke er å finne i nettbutikken lengre.

Uansett, kom over denne da. Den har jeg sett i levende live og den er nydelig den og. Mye finere på enn på bildet!

Gammel 11-01-12, 22:06   #68
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Ja, det er den jeg har i mørkerødt. Noe av grunnen til at den stiller svakt akkurat nå, er noen bilder av meg i den kjolen fra julaften.

Gammel 22-01-12, 10:43   #69
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Da er den store klassefesten overstått - fasit før avreise:

Fasit etter festen er hjemkomst kl. 5 etter nachspiel med 20 deltakere, så dette må sies å ha vært en suksess.

... og jeg tror det ble riktig kjole!

Gammel 22-01-12, 11:00   #70
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Du er nydelig!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 12:44   #71
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Da er den store klassefesten overstått - fasit før avreise:

Fasit etter festen er hjemkomst kl. 5 etter nachspiel med 20 deltakere, så dette må sies å ha vært en suksess.

... og jeg tror det ble riktig kjole!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 12:46   #72
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Perfekt!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 12:47   #73
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Kjolen var kjempefin og den satt veldig fint på deg. Så fint at du koste deg.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 12:48   #74
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drop dead gorgeous!

Gammel 22-01-12, 13:08   #75
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra kjolevalg! Virkelig fin!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 13:30   #76
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Kjempefin!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 14:47   #77
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er altså så råflott, Bluen. Steike ta!

Gammel 22-01-12, 16:30   #78
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Nydelig!
Du valgte virkelig rett kjole. Og du, så bra at festen var så vellykket.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 16:38   #79
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefin!

Gammel 22-01-12, 16:40   #80
Anikka
Snøavhengig

Anikka sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Så bra! Hørtes ut som en knall fest. Og kjolen er bare suverent fin.

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.