|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lego-reklame og kjønn
Heilt enig! Eg sat og studerte jentelegoen som kjem no, og for meg såg det ut til å vera mykje spesialdeler (igjen). Kvifor kan dei ikkje utvida lego city i staden for desse figurane som ikkje ser ut som vanleg legofigurar? Lillesøster har mykje belvill, men leiker helst med lego city. Ho leser instruksjonar og byggjer, plukker i frå kvarandre og set dei i saman på heilt andre måtar. Det er ikkje mogeleg med belvillserien, som hovudasakleg består av slott og hester. Dei bryr seg ikkje med å byggja slotta for det er kjedeleg, i staden vandrar det kjempehestar rundt i legobyen. For sjølvsagt er det heilt forskjellige dimensjonar på belvill og city.
|
|
|
#2 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lego-reklame og kjønn
Veldig enig. Vi har en del fra cityserien, men det er synd det meste er kjøretøy. De skulle utvidet denne serien. Da hadde vi garantert kjøpt mer.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lego-reklame og kjønnStod i lekebutikken før jul og skulle kjøpe lego til jenta mi på 5 år. Var ikke mye kjønnsnøytralt å velge i, men det ble et sett med gul buss og pizza restaurant. Det ble stor suksess selvom hun ikke hadde ønsket seg lego siden det er "guttegreier", men vi ville gi henne og broren hver sitt sett for å drøye tiden på julaften. Hun har en del lego fra før, men det er bare vanlige klosser og hun er litt misunnelig på alle de legopakkene som broren får når han har bursdag. Det er litt stas med bygging etter instruksjonsbok. Da er greit at det kommer et lite utvalg av "jente" lego også selvom jeg ønsker det fantes flere kjønnsnøytrale legosett.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|