Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Rockeulven på Nationalteateret

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-12, 23:53   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rockeulven på Nationalteateret

Jeg vil gjerne se den men de ar utsolgt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 00:07   #2
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg må også si at jeg ble imponert over geitekillingene.

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Hvis du søker opp Rockeulven på Facebook, står det både en fremgangsmåte og et telefonnummer for å få tak i billetter selv om det er utsolgt.

Gammel 08-01-12, 01:14   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Det står at det er utsolgt, men jeg ringte teateret og fikk 6 billetter til i går, så det er mulig om man ringer jevnlig
Vi elsket forestillingen både voksne og barn. Eselet var konge, ulven veldig bra(Pål Christian Eggen), og jeg må si at jeg ble imponert over hun fra Himmelblå som sang geitemor. Visste ikke at hun kunne synge.
Den minste lille geitekillingen var imponerende bra til å være så liten, og Anne Marit Jacobsen var jo utrolig vittig som kyllingen Selvsagt måtte Mari Maurstad være hovedhøna

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.