Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Christmas is gone!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-12, 13:52   #81
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Christmas is gone!

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Her blir det værende en stund til. Fniser litt av alle som melder på FB om at de har ryddet OG vasket ut julen og venter på våren. Før klokken ett.

Vår?? Vi har jo ikke hatt vinter enda!

Gammel 02-01-12, 19:16   #82
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Der forsvant juletreet. Ut på balkongen foreløpig, men det er ikke mitt problem. :Skuler på Forskeren:

Gammel 02-01-12, 19:20   #83
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Julen forsvant sammen med gjestene nyttårsaften. Hadde en fin natt til 1. januar med å avpynte stuen. Kunne derfor stå opp 1. januar til julefritt hus. Det var deilig!

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 19:22   #84
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jula blir nok her et par-tre dager til. Fortsatt skoleferie og litt jul igjen. Vi pynter mest på lille julaften, så jeg er ikke blant dem som har hatt julepyntet hus siden slutten av november.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 19:30   #85
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi pyntet ikke før lille julaften vi heller, men når 1. januar kommer så er jeg ferdig med hele jula likevel.

Gammel 03-01-12, 22:18   #86
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Nå er det ryddet her også! Deilig.

Gammel 03-01-12, 22:27   #87
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg pynter til første søndag i advent. Jeg klare ikke vente lengre, jeg elsker nemlig julen.
Treet kommer i hus lille julaften.

Huset ble ryddet for julepynt i går. Da var jeg mettet, rett og slett. Godt å få hverdagen i hus igjen.
Treet står riktignok enda, skulle gjerne bli kvitt det, men ungene lurte på om det kunne stå til helge og det er ok. Det står ikke i veien.

Julegodt der i mot, det er det nok igjen av. En jul med en del sykdom har gjord at godteriet og kakene har fått ben å gå på. Og siden jeg er hjemme om dagen er det ikke veldig heldig. Er jo så mye som passer til en god kopp kaffe.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 22:30   #88
lillenøste38
Sperret

Medlem siden: Jan 2012
lillenøste38 er litt kul
Standard

Her blir ikke jula helt borte før de nye gardinene kommer i posten, bestilte de i dag..så går vel en uke før jeg har dem her.
Gidder bare ikke å rydde vekk jula, henge opp nye gardiner, for så å bytte de igjen om en uke

Juletreet blir nok pakket ned til helga (har plast) og annen pynt pakket bort...men gardinene i stua får bli ei stund til

lillenøste38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 22:30   #89
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Da er julen historie her og. Siden jeg jobbet i helgen og hadde full dag på skolen i går ble det ikke gjort for i dag, men nå er det gjort og godt er det.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 17:53   #90
tante Veronica
Superduperaktiv

tante Veronica sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Fått rydet bort litt, men går ikke så fort her. Formen ikke på topp, og ikke arbeidslysten heller
Satser på å rydde resten i morgen. Men treet blir nok stående til søndag. Da får barna "høste" det, når de kommer hjem fra helgetur

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 17:11   #91
tante Veronica
Superduperaktiv

tante Veronica sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sånn. Og nå klarer jeg ikke huske hvor jeg la stuegardinene jeg skiftet ut før jul

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 17:14   #92
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jula ryddes vekk i morgen, for da er det 13. dag jul. Mamma bruker å ha julepynten frem til 20. dag jul, men det er ikke vanlig på Østlandet, ser jeg, så jeg har assimilert meg litt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 17:23   #93
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

13. dag pleier jeg også å rydde bort jula, men det kan godt bli en dag eller to før hvis det passer med vasking. Nå har jeg akkurat pakket det sammen og tatt ut juletreet, siden vi skal reise bort for helgen. Da trenger det ikke være jul når vi kommer hjem.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 17:33   #94
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Store deler av jula forsvant på nyttårsaften.
1 nyttårsdag forsvant treet og de store nissene ved peisen.
Så deilig å få mitt hjem tilbake. Vi småpynter og koser oss fra ca siste helgen før jul, men etter romjulen må vi få det ut.
Det som står igjen er en nydelig azalea og 3 julestjrener som jeg fikk lille juleaften. Snart blir det aktiv dødshjelp på juleblomstene.

Gammel 05-01-12, 17:51   #95
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jula ryddes vekk i morgen, for da er det 13. dag jul. Mamma bruker å ha julepynten frem til 20. dag jul, men det er ikke vanlig på Østlandet, ser jeg, så jeg har assimilert meg litt.

Det har hent at jeg her på mitt Østland har hatt mitt oppe til 20. dag jul, men jeg pynter jo ikke før lille julaften heller. I år ryker imidlertid pynten ut 13. dag - jeg fikk ikke lov av barna i dag. Vi skal flytte, og jeg klør i fingrene etter å begynne å pakke for alvor.

Gammel 05-01-12, 18:51   #96
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Jeg haaaaaaar så lyst til å bytte interiørstæsj og farger i stua. De har så mye fint rundt omkring, og jeg drømte meg helt bort på Kremmerhuset i dag. Men vi skal flytte til våren/sommeren, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet så man kan kjøpe til nyhuset i stedet. :utålmodig:

Gammel 05-01-12, 19:46   #97
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Jeg haaaaaaar så lyst til å bytte interiørstæsj og farger i stua. De har så mye fint rundt omkring, og jeg drømte meg helt bort på Kremmerhuset i dag. Men vi skal flytte til våren/sommeren, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet så man kan kjøpe til nyhuset i stedet. :utålmodig:

Stæsj kan også flyttes :løsningsårientert:

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 20:40   #98
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Flytte??? :engstelig:

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 21:58   #99
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Lille skatt gleder seg til å høste juletreet (har pyntet med sjokoladekuler), men hun hatt fått beskjed om at vi må vente til 13. dag jul.

Gammel 05-01-12, 22:01   #100
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg nekter å ta bort jula. Vi fikk jo nesten ingen feiring, og jeg har på langt nær spist nok julesnop.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.