|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Christmas is gone!
Vår?? Vi har jo ikke hatt vinter enda!
|
|
|
#83 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Christmas is gone!Julen forsvant sammen med gjestene nyttårsaften. Hadde en fin natt til 1. januar med å avpynte stuen. Kunne derfor stå opp 1. januar til julefritt hus. Det var deilig! |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Fortynnet
|
Sv: Christmas is gone!Jula blir nok her et par-tre dager til. Fortsatt skoleferie og litt jul igjen. Vi pynter mest på lille julaften, så jeg er ikke blant dem som har hatt julepyntet hus siden slutten av november. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Christmas is gone!Nå er det ryddet her også! Deilig.
|
|
|
#87 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Christmas is gone!Jeg pynter til første søndag i advent. Jeg klare ikke vente lengre, jeg elsker nemlig julen.
|
|
|
|
#88 |
|
Sperret
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Sv: Christmas is gone!Her blir ikke jula helt borte før de nye gardinene kommer i posten, bestilte de i dag..så går vel en uke før jeg har dem her. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Christmas is gone!Da er julen historie her og. Siden jeg jobbet i helgen og hadde full dag på skolen i går ble det ikke gjort for i dag, men nå er det gjort og godt er det.
|
|
|
#90 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Christmas is gone!Fått rydet bort litt, men går ikke så fort her. Formen ikke på topp, og ikke arbeidslysten heller |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Christmas is gone!Sånn. Og nå klarer jeg ikke huske hvor jeg la stuegardinene jeg skiftet ut før jul |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Textrovert
|
Sv: Christmas is gone!Jula ryddes vekk i morgen, for da er det 13. dag jul. Mamma bruker å ha julepynten frem til 20. dag jul, men det er ikke vanlig på Østlandet, ser jeg, så jeg har assimilert meg litt.
|
|
|
#93 |
|
Fortynnet
|
Sv: Christmas is gone!13. dag pleier jeg også å rydde bort jula, men det kan godt bli en dag eller to før hvis det passer med vasking. Nå har jeg akkurat pakket det sammen og tatt ut juletreet, siden vi skal reise bort for helgen. Da trenger det ikke være jul når vi kommer hjem. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Christmas is gone!Store deler av jula forsvant på nyttårsaften.
|
|
|
|
#95 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Det har hent at jeg her på mitt Østland har hatt mitt oppe til 20. dag jul, men jeg pynter jo ikke før lille julaften heller. I år ryker imidlertid pynten ut 13. dag - jeg fikk ikke lov av barna i dag. Vi skal flytte, og jeg klør i fingrene etter å begynne å pakke for alvor.
|
|
|
#96 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Christmas is gone!Jeg haaaaaaar så lyst til å bytte interiørstæsj og farger i stua. De har så mye fint rundt omkring, og jeg drømte meg helt bort på Kremmerhuset i dag. Men vi skal flytte til våren/sommeren, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet så man kan kjøpe til nyhuset i stedet. :utålmodig:
|
|
|
#97 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Stæsj kan også flyttes :løsningsårientert: |
|