|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Hva synes du om å rydde bort jula? | |||
| Det er deilig! |
|
70 | 41,18% |
| Tja - ingen sterke følelser. Greit nok, lzm. |
|
50 | 29,41% |
| Det er nedtur - et julepyntet hjem er stor stas! |
|
49 | 28,82% |
| Hakke julepønt. Kun pøntehubro. |
|
1 | 0,59% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Du er ikke alene! Gale menneskene som vil rydde vekk all kosen!
|
|
|
#3 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Jeg synes alltid det er vemodig og at tida går alt for fort. Vi pynter lillejulaftn og tar ned det hele 13. eller 20. dag jul. I år er jeg imidlertid litt letta siden vi flytter om noen få uker og julepynten er i veien for oversikten.
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Jeg syns det er litt trist, og ungene syns det er enda tristere - men når det er gjort syns jeg det er deilig og luftig og ryddig. Vi pynter det meste lille julaften og rydder bort ca. 13. dag. Er akkurat ferdig med å støvsuge opp de siste barnålene nå, siden vi skal reise bort i morgen tidlig. Da syns jeg det er greit at det er gjort til vi kommer hjem. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Julen forsvinner nok til helgen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Jeg må innrømme at jeg lar nissene, pepperkakefigurene og glitteret forsvinne ned i esker og skuffer med lett hjerte, men lysene lar jeg gjerne stå/henge framme litt ekstra. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Vanligvis synes jeg det er deilig å pakke vekk pynten og kaste ut treet 2.januar, men i år føles det ikke sånn. Har fortsatt treet stående - en vakker edelgran. (Ok, det kunne kanskje vært litt mer pynt på det ...) |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|