Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Bursdagskaker (bilder)

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-12, 21:38   #701
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Utrolig flott!

Gammel 04-01-12, 21:40   #702
Olivia81
Aktiv

Olivia81 sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Olivia81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

WoW! Nydelig kake! Jeg har bursdag på fredag, lurer på om mannen kommer til å lage en rosa-prinsesse-tårn-kake til meg

Olivia81 er ikke aktiv  
Gammel 04-01-12, 21:40   #703
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan i alle dager går det der an?? Jeg er mektig imponert altså!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 04-01-12, 21:49   #704
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Tadataaa.... ferdig 15 minuntter før absolutt siste frist, og litt dårligere tid enn jeg liker så det ble noen snarveier mot slutten... Det er bløtkake med krem og bringe ærsyltetøy, banan og vaniljekrem. Trukket med hvit fondant.

WOW...utrolig fin! Flink du er Den hadde nok snart 8 åringen min ville hatt til sin bursdag om en uke

Gammel 04-01-12, 22:03   #705
m^2

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er helt utrolig imponert over at du har laget to slike prosjekter på en gang. Når jeg tenker på hvor mye tid jeg brukte på bare min ene ...

Jeg lærte jo av andre (dine ) feil da. Sukringen av takene tok f.eks maks 5 minutter - jeg kjørte sukkeret i kjøkkenmaskinen med farge en runde og vips! Også lagde jeg til en skål med eggehvite som jeg rullet alle takene i, rullet i sukkeret og presto. Jeg droppet å ha fondant eller noe annet på takene, det sparte meg nok for mye tid, og syntes ikke uansett.
Det meste tidkrevende var blomstene - de lagde jeg en hel drøss av (altfor mange, jeg har mange igjen) kvelden før, og jeg syntes også det tok ulidelig lang tid å sette dem på én for én.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvordan i alle dager går det der an?? Jeg er mektig imponert altså!

Takk Tårnene, døra og vinduene er plast, de kommer i en eske fra Wilton (de har den på Cacas). Så det hjelper jo endel da!
(hvis det ikke var dragekaken du mente - den laget jeg fra scratch. Dog er det en colaflaske-halvdel inni tårnet; det ble så stygt for ikke å snakke om vaklete med kaketårn)

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 04-01-12, 22:12   #706
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mente egentlig begge. Jeg klarer ikke lage pene kaker i vanlig springform med glasur engang, jeg..

Input er ikke aktiv  
Gammel 04-01-12, 22:45   #707
tante Veronica
Superduperaktiv

tante Veronica sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Flotte kaker m^2

Har kikket gjennom alle 36 sidene med kaker her, og her er utrolig mye morsomt og flott. Blir nok å hente inspirasjon her når det nærmer seg bursdagstid

tante Veronica er ikke aktiv  
Gammel 04-01-12, 23:30   #708
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Å fytti! De var virkelig lekre, flink du er! Tipper det var et par stolte bursdagsbarn der i huset

Odelia er ikke aktiv  
Gammel 05-01-12, 10:54   #709
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

m^2, det var imponerende. Heldige bursdagsbarn.

dharma er ikke aktiv  
Gammel 10-01-12, 15:39   #710
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet ikke helt om denne hører hjemme her, men jeg imponerte hvertfall 10 småtroll på lørdag!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 10-01-12, 18:14   #711
Input

Input sin avatar

Standard

Wow!

Input er ikke aktiv  
Gammel 10-01-12, 18:17   #712
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vet ikke helt om denne hører hjemme her, men jeg imponerte hvertfall 10 småtroll på lørdag!

Flink du er

Gammel 15-01-12, 18:59   #713
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bestemmer herved at man må ha litt Rema1000 i denne tråden også:

Gammel 15-01-12, 19:13   #714
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Kjempesøt, Appelsin!

Gammel 16-01-12, 12:25   #715
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Imponert over alle flinke kakebakerene FP har!!!

Kokos, så klart den hører til her. Kjempe fin!

Appelsin, "Rema 1000" eller ikke, kaken ser super god ut!

*går ut herfra før jeg blir alt for kakesulten*

Grøten er ikke aktiv  
Gammel 16-01-12, 20:52   #716
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Så mange flotte kaker!

Frøkna er enda våken. Hun blir snart 7 år og spurte akkurat om jeg kunne lage ekstra fin kake til bursdagen hennes i år. Hmm, kan jeg det? Jeg har mine tvil rett og slett.

Gammel 21-01-12, 20:44   #717
Stripete ullsokk
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2012
Stripete ullsokk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Her var det mange flotte kaker og god inspirasjon

Stripete ullsokk er ikke aktiv  
Gammel 21-01-12, 20:52   #718
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg lært at dette er en tråd man ikke går inn i for å se på mens barna er våkne. Frøken fryd har konkludert med at hun trenger Galtvort til bursdagen sin.
Godt det er i juli så hun har god tid til å glemme det, og jeg har god tid til å tenke ut et fantastisk meget enklere alternativ.

Men Kokosbolle, den bilbanekaken tror jeg kommer til å løse alle problemer med å ha toåring i det vi kommer hjem fra barsel. Fisk ferdig ide liker jeg, og takk, jeg rapper den visst i en fei. Gutten elsker tross alt biler!

GydaG er ikke aktiv  
Gammel 21-01-12, 20:55   #719
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Nå har jeg lært at dette er en tråd man ikke går inn i for å se på mens barna er våkne. Frøken fryd har konkludert med at hun trenger Galtvort til bursdagen sin.
Godt det er i juli så hun har god tid til å glemme det, og jeg har god tid til å tenke ut et fantastisk meget enklere alternativ.

Men Kokosbolle, den bilbanekaken tror jeg kommer til å løse alle problemer med å ha toåring i det vi kommer hjem fra barsel. Fisk ferdig ide liker jeg, og takk, jeg rapper den visst i en fei. Gutten elsker tross alt biler!

Bilbanen var veldig enkel ja, også kan jo bilene brukes å leke med etterpå. Dobbel glede!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 22-01-12, 09:44   #720
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk i oppdrag å lage skattekiste til nevøen min. Ble ikke heeeelt fornøyd siden fondanten ble tørr og fæl, og sprakk litt hist og her. Var et sant helvete å jobbe med, men det ble nå skattekiste til slutt. Sjokoladekake med sjokoladesmørkrem, og rice crispies-lokk. Fyllt med gullpenger og godterismykket. Bursdagsbarnet var helt i hundre, så sånn sett var det en kjempesuksess.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.