|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?
Problem exist between user and keyboard. Jeg bare tøyser.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?Inntrykket mitt er at de aller fleste er svært godt fornøyd med Samsung Galaxy S-serien. Videre kjenner jeg en haug av folk med Samsung-tv-er, og alle virker fornøyde. Her er vel situasjonen at de aller fleste jeg vel omgås har Samsung-tv-er fra de siste 2-3 årene, og det er ingen tvil om at samsung her i flere prissegmenter har svært gode tv-er. selv har jeg en Sony-TV - og selve LCD-panelet her er produsert av.... Samsung...
![]() |
#5 |
I endring
|
![]() Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?Jeg ville nok gått for en Samsung, jeg klarer ikke å bli eplefrelst, det er noe med den lukka epleverden man "lures" inn i.
![]() |
#6 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?Nei nei, det korrekte uttrykket er PEBCAK
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?
Jo, det er jo eierens fingre = man lager problemet selv. Blandt aller nerder jeg har hatt i omgangskretsen min i løpet av livet, har det alltid vært slik jeg sa det, men jeg er åpen for at de fleste andre nok sier det du sier.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|