|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som vet når Downton Abbey sesong 2 kommer på NRK?Har CD, ja. Har ikke vært noe problem før. Har dere fått fiksa det? Vi har ordna opptaksinnstillinga nå sånn at den stopper fem min etter programslutt. Kyssa de på trappa?!
|
|
|
#42 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som vet når Downton Abbey sesong 2 kommer på NRK?Opptaksinnstillingene endret seg etter oppdatering her, så jeg måtte endre dem tilbake til det jeg hadde - 15 min etter programslutt.
|
|
|
#44 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Noen som vet når Downton Abbey sesong 2 kommer på NRK?Luftslottet: Det er ikke på nett-tv dessverre.
|
|
|
#46 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som vet når Downton Abbey sesong 2 kommer på NRK?De sender den på SVT i dag klokken 21.00. |
|
|
|
#47 |
|
rakkarpus
|
Sv: Noen som vet når Downton Abbey sesong 2 kommer på NRK?I går var det bakom opptakene-spesial på svensk tv1. Kanskje den går i reprise igjen? Artig å se ihvertfall.
|
|
|
#50 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Noen som vet når Downton Abbey sesong 2 kommer på NRK?
Dei sa akkurat på NRK at dei skulle sende han om igjen, på torsdag (? trur eg), fordi dei hadde fått så mange spørsmål om å vise på nytt på grunn av straumbrot og uvær. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som vet når Downton Abbey sesong 2 kommer på NRK?Dei sender julespesialen på NRK1 torsdag kl. 23.15.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|