|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Yttertøy til barn på salg
Ja, den var det, det virket som den satt for løst og ble dermed alt for lang i armene. Den kunne kanskje blitt brukt men den var såpass stor at det virket som det kunne gå ut over bevegelsesfriheten. Men det kommer sikkert an på kroppsbygning også.
|
|
|
#2 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Yttertøy til barn på salgPoden har dress som holder ut denne vinteren men jeg tenkte jeg skulle kjøpe ny (større) nå om jeg finner noe på salg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Min går i andre klasse og vil helst bruke heldress. Det går mye fortere å få på seg når de skal ut, og i klassen hans er det vel omtrent 50/50. I første brukte omtrent alle heldress. Personlig syns jeg det er en fordel at jakka han bruker til og fra skolen ikke blir like møkkete, også har vi en boblebukse hjemme til helger og reserve.
Sist redigert av Tallulah : 03-01-12 kl 13:50. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hos oss går det stort sett mest i todelt, men så har vi heller ikke snø. Noen bruker hel dress, da.
|
|
|
#6 |
|
Ingen tittel
Takk, det var gode poeng. Henger dressen på skolen, eller tas den med til og fra hver dag? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Flertallet av førsteklassingene brukte dress da min eldste begynte på skolen (for 3,5 år siden). I løpet av andre og tredje klasse ble det mer og mer vanlig med todelt, men nå er Frøkna jammen over på dress igjen, siden det går fortere å kle på seg når hun skal ut. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ingen tittel
Sv: Yttertøy til barn på salgTakk for alle svar, noterer meg at heldress går fint til neste år også. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Hos oss har de en hylle med skiftetøy, også henger dressen der hele tiden. Jeg tar den bare med hjem om den må vaskes.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Går helt fint:-)
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Poden, som går i første klasse, har gitt klar beskjed om at han vil ha hel dress neste vinter også. Han er strålende fornøyd med å være førstemann ut til friminuttene.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|