Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hikke i prikkesystemet?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-12, 10:45   #5
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hikke i prikkesystemet?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Når jeg var liten, så kunne vi si "Filipine" når vi fant to nøtter inni samme nøtt, og så fikk vi en firkløversjokolade. Hvorfor aner jeg ikke.

Vi spillte "Fillipine" når vi var små også. Dersom vi fant to hasselnøtter inne i ett skall så ble man enige om premien og så gjaldt det å være den første dagen/morgenen etter til å si Fillipine til den man spillte med. Jeg spillte mye med søsteren min som var 10 år eldre; hun var midt i tenåra så da hadde jeg en rimelig god sjanse til å vinne siden jeg fremdeles ikke visste at det gikk an å sove lenge.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.