|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#162 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Liker ikke DagmarHuff :S Vel, han ringte og sa han er hjemme om en liten halvtime, så da er han vel på Orkanger nå.
|
|
|
#163 |
|
can-jur
|
Sv: Liker ikke DagmarTuntreet vårt har kvittet seg med noen grener og noen takplater som lå på pall og skulle opp på et tilbygg var å finne litt her og der, og porten inn i høytørka har fått seg en skikkelig trøkk og må fikses. Ellers ser alt ut til å være der det skal være.
|
|
|
|
#164 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker ikke DagmarDustevær. Men ingen skader her, heldigvis. Båten ligger på tøndergård og ble tjoret godt i går og har klart seg bra. Hummerteinene tatt opp på julaften. Var strømløs i ti minutter i går og uten nett til i dag. Kjipt med båtene, tinkadott.
|
|
|
#165 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Liker ikke DagmarVi har vært på hyttetur i eget hjem, atten timer uten strøm. Håper jeg bare trenger telysene til å lage hyggelig stemning resten av dagen.
|
|
|
|
#166 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Liker ikke DagmarMannen har holdt på i lengre tid i dag på å legge takstein og deretter var det hjem til mammas hus hvor en gedigen markise hadde bøyd/vridd seg utover taket. Fikk etterhvert hjelp av naboer til å sikre den, men må vurderer å ta den ned men da trengs det flere mann. Utrolig tung. Dette er likevel bagateller. |
|
|
|
|
|
#167 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Liker ikke DagmarSkal si dere har fått gjennomgå flere steder. Her kjente jeg faktisk husveggene bevege seg da jeg la meg i går, men sovnet fort og så var det liksom over uten noe tullball. Nå blåser det derimot opp igjen her i sør, men det blir jo ikke som på Vestlandet uansett.
|
|
|
#169 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Liker ikke DagmarMetrologisk institutt mistet kontakt med Ona i 7-8-tida i går, og da var det en nivå IV-orkan. Nivå V er det høyeste, men det er ingen som vet om den ble så kraftig.
|
|
|
#170 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Liker ikke Dagmar
Ifølge lokalavisa (nettet) blåste det 200,4 km i timen i går kveld på Ona. Relativt luftig kan man vel si, selv for de innbarka fiskerne som bor der.
|
|
|
#171 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Liker ikke DagmarTenker på dere som bor mest utstatt til og som har fått store skader.
|
|
|
|
#172 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker ikke DagmarHvordan gikk det i natt med dere som hadde storm igjen? Her var det rolig i natt. |
|
|
|
|
|
#174 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Liker ikke DagmarGanske heftig på morgenkvisten, med torden, lyn og hagl. Blir iallefall innevær!
|
|
|
#175 |
|
maler
|
Sv: Liker ikke DagmarNoen som har vært ute i bil idag? Er det så ille som jeg får inntrykk av når jeg ser ut av vinduet? (Trøndelag)
|
|
|
#176 |
|
maler
|
Ja, det er litt sånn det ser ut her også. Jeg skulle gjerne ha kommet meg inn på jobb en tur, men det spørs om det utgår.
|
|
|
#177 |
|
Curlingkone
|
Sv: Liker ikke DagmarHar ikke vært her inne siden natt til i går jeg.
|
|
|
#178 |
|
Curlingkone
|
Mannen min kjørte inn til Trondheim mellom ti og elleve i dag, nordfra, og har ikke hørt noe, så regner med det gikk greit. Men sikkert lurt å holde seg litt i le om det går.
|
|
|
#180 |
|
Curlingkone
|
Ja, kanskje det. Det var en smulie snodig å komme ut og bli møtt av tretten meter veltet gran, og ti meter bortenfor står bordet like stødig som kvelden før.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|