|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg har også fått pøntehubro-smykke! Skipakkke, brodder tll joggeskoene, parfyme, lyslykt, Karen Blixen-hjerte, ByNord-pynt, div bodylotin og dusjsåpe, neglelakk, konfekt, vin og ost. I tillegg har vi fått penger fra svigers og mine foreldre. Pengene er brukt til å kjøpe Kenwood Major Titanium
![]() |
#82 |
By the Sea
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Gyda - jeg vil også ha prikk! :veldig nysgjerrig:
![]() |
#83 |
Peppy!
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?
Of course you do! Nå blir det slutt på å bruke nesa ved surfing mens jeg venter på t-banen. Min mann har noen kulere, hvor det er, eh, nanoteknologi? i hanskestoffet, som gjør at man kan bruke pads and pods helt ubesværet. Finnes ikke i damestørrelse, det er militærutstyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk smykke og øredobber, en bok, stearinlysholdere, fonduesett, teppe og litt annet fint, var mye kjekke gaver i år
![]() |
#87 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Dobbelt vaffeljern fra Wilfa. Gleder meg til å endelig kunne begynne å lage vafler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Steike! Godt mannen tok det pent da. Og så tror jeg dette er min første prikketigging. Kors på halsen.
![]() |
#89 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Merker at vi har fått barn, for hverken mamma eller svigers kjøper gaver til oss lenger, de gir penger. Fikk mye penger, men det er jo litt rart også, for det er som en epoke er over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Peppy!
|
Jeg tror det bare er akkurat nå som vi har små barn. Folk bruker så mye tid og penger på å gi til dem at vi foreldrene går for lut og kaldt vann en stund. Men idet barna er store blir det gaver til oss gamlinger igjen. Jeg husker det selv fra jeg var liten, at mamma og pappa knapt fikk en eneste gave. Nå mottar de derimot fra sine søsken igjen, og gjerne også fra nevøer, nieser, venner, barn og barnebarn. Mine foreldre får nå mange flere gaver enn meg. Vi får trøste oss med det enn så lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
søt
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?GydaG: dette må jeg få vite!
![]() |
#92 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Altså, jeg vet jeg er sær (også) når det gjelder gaver. Men er det bare jeg som reagerer på dette; 10 000 kroner man skal sløse bort ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Mannen overrasket meg totalt med Oslo Wood lampe og stilig ullundertøy fra Moods of Norway.
![]() |
#94 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Top 3:
![]() |
#95 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk IJ støvler (to par - |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller kjøpe noe jeg har lyst på, men som jeg strengt tatt ikke trenger. Det er jo ofte det gaver er, det er jo ikke alltid man trenger alt man får, men det er jo kjekt lell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?10 000 kr til jul er mye penger. De skulle lett fått ben å gå på.
Svigers gir penger til både oss og ungene, så kan "alle kjøpe det de vil ha". Kjempegøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Vi har ønsket oss tilskudd til alpinutstyr til hele familien, derfor ble det alpinutstyr til jul i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg fikk kjempefint kamera av mannen! Og han har klart å holde så tyst om det at jeg ikke hadde anelse! Ellers har jeg fått lekre skinnhansker, egenpleiedilldall og en bok, blant annet, og deilig ullundertøy. Veldig fornøyd!
![]() |
#100 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Fikk du noe fint til jul?Jeg synes det er greit å få penger, sikkert fordi jeg ikke akkurat er kjempeglad i å kjøpe gaver selv, iallfall ikke til folk som 'har alt." For øvrig fikk jeg kari traa-jakke, Body lotion og dessertskåler. Og så ga mannen og jeg hverandre tur. London, baby! |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|