Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvor ofte kjøper du ny laptop og mobil?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-11, 12:59   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte kjøper du ny laptop og mobil?

Jeg pleier vanligvis å ha sånne ting til de går istykker. Telefoner går jo ofte istykker omtrent annethvert år.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 13:01   #2
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bytter mobil hvert år. Laptop har jeg til den begynner å bli dårlig og ikke lengre funker til mitt bruk.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 14:03   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg pleier vanligvis å ha sånne ting til de går istykker.

Til de går i stykker, og følgelig er telefonen min litt over seks år nå. Den har vært i bakken sikkert hundre ganger og har litt trøbbel med scrolletasten, men ellers funker den som ei kule. Jeg setter min ære i å beholde den så lenge som mulig, selv om jeg hvilken dag som helst kan få iPhone eller tilsvarende via jobb.

Den bærbare PC-en min er to år gammel, og har i over ett år vært noe svekket etter at jeg sølte kakao i tastaturet. Det er to taster som ikke virker, men disse finnes på høyresida også, så det er bare en vanesak. (Det er jobbens maskin, forresten.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 15:46   #4
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Har hatt iPhonen min i 2,5 år, hjemmePC'en i ca 3, tror jeg.

JobbPC burde vært byttet mye, mye før - jeg tror vi har en "regel" om ca hvert fjerde år. Jeg liker ikke hovedarbeidsredskaper som ikke fungerer optimalt, og de færreste PC'er gjør det i det tidsperspektivet. Er min erfaring, da.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 14:39   #5
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Mobilen min har jeg hatt i 1,5 år, og har ingen planer om å bytte den ut. MAC'en min har jeg hatt i over 2 år og den trenger snart en oppgradering eller evt byttes ut. Den foregående pcen døde etter 2 år, den før der etter 3 år.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.