Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

V70, Passat eller Legacy?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-11, 12:25   #4
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: V70, Passat eller Legacy?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Jeg ser du har fått med deg hvor gode automatkassene er på passat, men vil understreke allikevel: Hvis du skal ha automat og ikke har tid til å skru skal du ikke kjøpe Passat.
Subaru er også japansk, forresten.

Selv er jeg veldig fornøyd med Saab 95, som oppfyller alle kravene dine, har kjørt på min 70K de siste to åra, uten nevneverdig kluss.

_Hvis_ de får olje i blant holder de en stund på bensinbilene. TDi-en tygger dem i stykker uansett. Men så hadde jo VW for seg at livstidsfylling var en god løsning. Og det er det jo, hvis man aksepterer at livstid = 150' km. BMW var på samme kjøret, men med litt bedre kasser.

Subaru er japansk, men rettet mot eksportmarkedet, i hovedsak USA, UK og Australia, så de var tidlig ute med å sette av litt plass bak rattet. Og Legacy får jo gjerne litt skryt for kjørekomfort, kvalitet og fremkommelighet - men jeg har aldri eid en, så jeg aner ikke.

SAAB er vurdert, og det finnes et par på markedet, men det er jo en heller utrygg delesituasjon nå da.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.