Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Bursdagskaker (bilder)

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-11, 14:05   #681
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Mex, heldige gutten din. En sånn kake hadde min også elsket, bare så synd mora ikke får det til.
Er fuglene i marsipan?

Ja, jeg kjøpte ferdig marsipan på butikken, og så farget jeg den med konditorfarge. Det var faktisk ikke så vanskelig. Litt fipling med de små detaljene, men ellers helt greit.

Mex er ikke aktiv  
Gammel 20-12-11, 21:13   #682
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Endelig har jeg også fått til et par vellykkede kaker (som smakte godt til og med)!

Den råsa er sjokoladekake trukket med sjokoladeglasur og sukkerpasta, og den grønne er marsipankake med bringebærsyltetøy og banan i vaniljekrem (idéen til den siste er ærlig og redelig stjålet av Kims her inne og den første har vel snart annenhver mamma laget så ingen fancy schmancy kaker sånn sett akkurat, men de var i alle fall frie for cellulitter denne gangen).

Odelia er ikke aktiv  
Gammel 20-12-11, 21:22   #683
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Endelig har jeg også fått til et par vellykkede kaker (som smakte godt til og med)!

Den råsa er sjokoladekake trukket med sjokoladeglasur og sukkerpasta, og den grønne er marsipankake med bringebærsyltetøy og banan i vaniljekrem (idéen til den siste er ærlig og redelig stjålet av Kims her inne og den første har vel snart annenhver mamma laget så ingen fancy schmancy kaker sånn sett akkurat, men de var i alle fall frie for cellulitter denne gangen).

Fytti for noen kaker imponerende, de var skikkelig fine

Gammel 21-12-11, 08:29   #684
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Nydelige kaker Odelia! Er nok en gutt hjemme hos oss som hadde elsket togkaken!

Mex er ikke aktiv  
Gammel 21-12-11, 08:38   #685
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Kjempeflotte, Odelia!

Gammel 21-12-11, 09:39   #686
Sundae

Sundae sin avatar

Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Oi, så fine de ble Odelia!

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 21-12-11, 21:51   #687
Lykke83
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2011
Lykke83 har et hav av muligheter foran seg
Standard

For noen fantastiske kaker

Lykke83 er ikke aktiv  
Gammel 28-12-11, 22:01   #688
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg blir like imponert hver gang jeg snubler innom denne tråden jeg altså.

Olifant er ikke aktiv  
Gammel 04-01-12, 14:29   #689
m^2

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bursdagskake til bursdagsbonusgutten. Det er en sjokoladekake nedi der

Jeg har laget en sjokoladekake med kefir etter oppskrift her inne, og smørkrem med bjørnebær - også etter oppskrift her inne. Jeg er IKKE overbevist om at jeg syntes denne ble noe god, men så liker jeg heller ikke sjokoladekake, så jeg er kanskje ikke den rette til å uttale meg
Heldigvis har bursdagsbarnets farmor laget sjokoladekake som er god. Så får denne heller stå og ta seg ut!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kake.jpg (23,7 KB, 488 visninger)
m^2 er ikke aktiv  
Gammel 04-01-12, 14:31   #690
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, det var en vanvittig stilig kake, m^2!

Gammel 04-01-12, 14:34   #691
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow, m^2!

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 04-01-12, 14:36   #692
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Wow, m^2!

Du vet jeg har ei bursdagsbarnbonusjente også, sant? :svett:

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 04-01-12, 14:44   #693
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Du vet jeg har ei bursdagsbarnbonusjente også, sant? :svett:

Oh, yeah!

Hvordan går det med den andre kaken?

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 04-01-12, 14:44   #694
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Kul!!

Gammel 04-01-12, 14:48   #695
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Wow ja - så kul og flott kake!!

Gammel 04-01-12, 17:12   #696
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Oh, yeah!

Hvordan går det med den andre kaken?

Tadataaa.... ferdig 15 minuntter før absolutt siste frist, og litt dårligere tid enn jeg liker så det ble noen snarveier mot slutten... Det er bløtkake med krem og bringe ærsyltetøy, banan og vaniljekrem. Trukket med hvit fondant.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kake2.jpg (27,2 KB, 756 visninger)

Sist redigert av m^2 : 04-01-12 kl 20:25.
m^2 er ikke aktiv  
Gammel 04-01-12, 18:08   #697
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

M^2: Jøss! Jeg er virkelig dødelig imponert!

Gammel 04-01-12, 18:56   #698
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Wow, m^2! Treåringen min slang seg mot skjermen. Vi er veldig imponerte begge to!

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 04-01-12, 19:14   #699
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Tadataaa.... ferdig 15 minuntter før absolutt siste frist, og litt dårligere tid enn jeg liker så det ble noen snarveier mot slutten...

Jeg er bare så imponert altså.

Tilde er ikke aktiv  
Gammel 04-01-12, 21:08   #700
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Jeg er helt utrolig imponert over at du har laget to slike prosjekter på en gang. Når jeg tenker på hvor mye tid jeg brukte på bare min ene ...

Teofelia er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.