|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Kul julepresang til jente på 11 årJeg tror sminken begrenses til leppepomade, ja, og dusjsåpe og bodylotion tror jeg hun blir glad for. Jeg mener å huske at vi var opptatt av sånt i den alderen, i hvert fall - Date og Jane Hellen-sjampo.
|
|
|
|
#2 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kul julepresang til jente på 11 år
Jeg tror det var i den alderen jeg ønsket med Fenjal-dusjsåpe. Med tråd så den kunne henge i dusjen. Den ytterste luksus. Jeg gråt bittert da en tilreisende onkel fra Skien brukte halve flasken da han var på besøk.
|
|
|
#3 |
|
Audacious
|
Sminke hadde jeg blitt ganske irritert over. Snart-11-åringen min må gjerne få bodylotion/dusjesåpe/leppepomade, men hun er ikke så veldig interessert så det hadde ikke vært en "kul tante"-forsterkende gave.
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Ikke sant! Den grønne var best. Fine flasker var det også.
Ja ja, jeg får være kjip tante, jeg da.
|
|
|
|
#5 |
|
Audacious
|
Jeg regner med at du kjenner tantebarnet ditt og at dette passer henne strålende, jeg bare måtte komme med et snev motvekt til at alle jenter på 11 elsker såpe og bodylotion.
|
|
|
#6 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er i hvertfall sant! Jeg kan fremdeles huske den lukta!
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kul julepresang til jente på 11 årDa min eldste var 11 så ønsket hun seg sminke. Det var ikke det jeg kjøpte til henne, men jeg syntes det var helt ok at hun ønsket seg det av tanter, søskenbarn og familie. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|