|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#381 |
|
kamerat
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Julekort?
|
|
|
#382 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?
Jeg har ikke sendt et julekort siden 2003, det er derfor jeg er så kry.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#383 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#384 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Vi har fått bunken med julekort fra nfoto, men satser på romjulskort i år.
|
|
|
#386 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Julekortene! :klaskepanne: |
|
|
|
|
|
#387 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Bilen min døde. Det var den juleshoppinga. |
|
|
|
|
|
#388 |
|
This is normal!
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Neket: Kanskje jeg kan reparere den med limpistolen min?
|
|
|
|
#390 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Her ligger spekesilda fortsatt i kjøleskapet. Men det ble kolakaker og kokoskaker.
|
|
|
#391 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Det er faktisk totalt håpløst å ta julevasken før formiddagen julaften. Jeg har prøvd ganske mange ganger jeg, men når svigermor kommer rett etter den ene rundvasken etter den andre og forkynner at hun kommer til tirs for å hjelpe meg, noe som selvfølgelig gjør at jeg må vaske imorgen, mandag, også og igjen da julaften... |
|
|
|
|
|
#394 |
|
Einsam
|
|
|
|
|
|
|
#395 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeje. Da har man kjøpt inn alle julegavene som skal sendes! De skulle vel strengt tatt vært avgårde på fredag som var.
|
|
|
|
#396 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Vi inviterte masse folk hit i dag. Det var lurt, for jeg var helt nødt til å rydde og vaske. Nå er det julerent. Det kommer jo ikke til å vare til jul, men nå er det i alle fall fint her.
|
|
|
#397 |
|
...we have cookies
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg tror jeg joiner dere. Jeg har fått unna julegavene som skulle nordover - kun fordi det er greiere å sende det med foreldrene mine som var på besøk og kjørte bil enn å planlegge at alt skal sendes i posten. Samtidig gjorde jeg ferdig de gavene som skulle i posten. |
|
|
|
|
|
#398 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har faktisk ryddet kjøkkenet skikkelig, dessverre er det såpass lenge til jul at det kommer til å bli rotete igjen før den tid.
|
|
|
#399 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Tenker jeg er en god kandidat her.
|
|
|
#400 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Næmen, leste dere ikke det jeg skrev??? Det er OFFENTLIG tradisjon å pynte til jul lillejulaften |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|