Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Fredning" av bildetråder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-07, 01:07   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, men er du ikke enig i at ikke alle reagerer på samme måte som deg?

Selvfølgelig reagerer ikke alle som meg. Men jeg reagerer ikke bare når folk slenger ufine kommentarer om ting jeg er opptatt av. Jeg er heller ikke spesielt opptatt av barn og bønn. Jeg reagerer generelt når noen benytter andres skrytebilder til å ri sine egne kjepphester, når det ikke engang er grunnlag for den kritikken de kommer med. Og spesielt ikke når kritikken i tillegg er gitt på en ufin måte.

Dersom du så et søtt skrytebilde av en unge i et bilsete som kanskje, ut fra bildet, kunne se ut ikke å være tilstrekkelig sikret, så ville du kanskje stilt et spørsmål om dette som et PS til skryt av barnet. Da ville jeg ikke reagert. Hvis du kun hadde skrevet "jeg synes ikke noe om at foreldre med viten og vilje utsetter sine barn for livsfare" derimot, uten å forsikre deg om at barnet virkelig var dårlig sikret, og uten å kommentere barnet i det hele tatt, hadde jeg reagert. Ikke på grunn av min interesse for bilsikring, men på grunn av at kommentaren var gitt på en ufin måte, på tynt grunnlag.

Så i dette tilfellet er det vanskelig å skille hva man reagerer på. For min del reagerer jeg både fordi kommentaren kom til et skrytebilde, uten at barnet ble nevnt, og på grunn av at innholdet i kommentaren i seg selv var særdeles lite gjennomtenkt.

Sist redigert av My : 22-03-07 kl 01:21.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.