Sv: Uventede vennegaver
Det var jo noen over her som nevnte kopp med godteri. Man får også kjøpt 3 pk med fine sokker på HM eller cubus. Da kan man dele de opp. Hvis hun har noen fine bilder kan hun klippe og lime ulike collage. Hun kan bake småkaker eller lage kakao på pinne, rulle sånne lys av bivoks, lage seigmenn, karameller eller marsipankuler.
Finnes det ikke mye sånt billig sminkestuff på HM? Små vesker, morsomme neglefiler etc. På nille har de mye koselig nips og hjerter og sånn. Nå vet ikke jeg hvor du bor, men kanskje det finnes en butikk som selger småting som litt spesielt goderi, te, kopper, lys og stæsj. Jeg tror man kan finne mye som er hyggelig både å gi og få til en ganske grei penge hvis man har tid og energi til det.
Jeg er litt usikker på tolvåringer. Det er lenge siden jeg var det selv og mine unger er små, men hadde det vært en mulighet å gi henne en viss sum som hun skal bruke på julegaver så kan hun fikse det selv. Det kan jo hende det er stas med litt ansvar og juleshopping på egenhånd?