|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag fikk snuppa en strømpebukse.
|
|
|
|
#4 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?En true tilhørende en undertøystopp hun fikk tidligere i kalenderen, falt veldig i smak
|
|
|
|
#7 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Pottifar fikk detektiv bøker, mens Marihøna fikk blåfjell matboks med ullsokker i.
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?
Vi har hatt et par slike episoder her også, og det blir tatt opp.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva var det i kalenderen i dag?
Jeg tok denne turen ved hornene før desember i år: "jeg koser meg sånn med å lage denne kalenderen og finne ting jeg tror vil glede dere. Hvis dere ikke blir glade så er det jo ingen vits. Da gidder jeg ikke til neste år!"
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|