Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva får din kjære til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-11, 10:46   #61
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får din kjære til jul?

Jeg tror kjæresten min skal få en bra hodelykt som han kan bruke på skiturer i marka. I tillegg lurer jeg på nytt sett ullundertøy, jeg er lei av å se ham i en uformelig militærgrønn ullstilongs som han labber rundt i når vi har barnehelger sammen.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 12:52   #62
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden var det sparket jeg trengte, så nå har jeg bestilt dette vinskapet.

Litt større og dyrere enn jeg hadde trodd, men blir det ikke alltid det da?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 12:58   #63
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Etter all sutringen i helgen om dårlig verktøy har jeg bestemt at mannen skal få motorsag. En diger en med bensin, ikke sånn pingle-elektrisk som vi har. Da blir han nok glad.

Pass på at han har skikkelig verneutstyr også.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 13:00   #64
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Pass på at han har skikkelig verneutstyr også.

Det har han, det må han ha selv med pingle-motorsag.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 13:08   #65
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han får to CDer av Bernhoft, gavekort på en villmarksbutikk, og så blir det vel en god konjakk også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 13:12   #66
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har ikkje peiling i år...

I fjor kjøpte eg sesongkort på National Jazzscene. Tidlegare har eg kjøpt lommelerke, slipsnål, mansjettknappar, digitalt keyboard, sjakkbrett og brettspill. Men nå veit eg verkeleg ikkje kva eg skal finne på.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 13:14   #67
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gps.

Gammel 12-12-11, 20:06   #68
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Vintersko.

Gammel 13-12-11, 10:27   #69
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Han får en genser, en boksershorts, og en fuktighetskrem (jeg hadde glemt at jeg hadde kjøpt fuktighetskremen allerede, jeg hadde nok holdt meg til to ting viss ikke).

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 12:29   #70
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Jeg har kjøpt pute til å ha i fanget så han kan ha laptopen på den, for det har han ønsket seg noen år. Og så skal jeg antelig kjøpe askestøvsuger som også støvsuger vann. Samlet pris 400kr. Ellers har vi egentlig bestemt oss for å ta en kjærestetur til Oslo fremfor gaver....

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 12:31   #71
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I år får min kjære en Liverpoolskjorte med "Justice 96" skrevet bakpå.

Tror Liverpoolskjorta han fikk i fjor ikke hadde noen påskrift, ei heller de -skjortene han har fått til jul og bursdag før, så i år har jeg virkelig klinket til.

:har enkel mann å kjøpe gave til:

Gammel 13-12-11, 12:39   #72
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Barcelona tur med F1 billetter.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 12:43   #73
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vinterjakke.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 22:23   #74
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

OK, nå har jeg kjøpt, og mannen er faktisk veldig enkel å kjøpe ting til, for han har tusen interesser, og er ikke så flink til å kjøpe ting til seg selv. Han får Hestra-votter (som nevnt) og brodder, et nytt Orrefors Street whiskyglass siden ett av de andre har fått en sprekk, og ansiktskrem. Jeg har også lyst til å kjøpe en bok til ham, men vet ikke helt.

Ellers har vi kjøpt Kenwood Major Titanium til oss selv. Jeg aner ikke hva mannen tenker å gi meg, men jeg har ikke noen store ønsker, og er ikke så interessert i gaver. Det året frøkna var baby, fikk jeg et håndskrevet kort fra henne og pappaen der han forklarte at jeg fikk en sum jeg kunne shoppe for, bare til meg selv, mens han og frøkna holdt seg unna. Da ble jeg rørt til tårer.

Gammel 14-12-11, 22:35   #75
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sambo får teaterbillett.
Vi skulle inne kjøpe gaver til hverandre i år, fordi vi er på "vi skal ha ny bil og nytt hus"-kjøret.
Men så vil jeg ha med alle i nær omkrets på teater i april, så "alle" får teaterbillett i år. Ikke barna under 10, og ikke min demente bestemor. Men ellers får både venner og familie det samme. Kjedelig kanskje, men vi trenger å bruke litt mer tid sammen.

Gammel 14-12-11, 23:38   #76
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nok en gang kjøkkenutstyr. Denne gang: brødbakemaskin. Ja, det er mannen som lager mest mat i huset.

Gammel 14-12-11, 23:52   #77
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt verktøy, tror jeg. En håndholdt elektrisk sag. Når han og svigerfar holder på med prosjekter her så ser det jo ut som den reneste Amish-husholdningen.

Og ullundertøy var en god ide!

Gammel 15-12-11, 00:58   #78
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Et kult belte og mansjettknapper fra Moods of Norway. Og så vil han gjerne handle klær etter jul, så han skal få penger også.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 01:36   #79
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen har ytret ønske om en stikksag. Hva skal man med det??

Skidress fra Birk, også har jeg kjøpt swix-smørebord m/tilhørende dingser som mannen i butikken sa var smart + voks, smørejern? ++ (lett påvirkelig og god selger), uansett - jeg forventer at vi har perfekte ski i fremtiden. Det var ett h... å få det bordet pakket inn og gjemt på ett lurt sted, han er USANNSYNLIG nyskjerrig, så det er den siste gaven som kommer frem på julaften, evt gjemmes under gavehaugen når han er ute av huset.

Så har Frøkna ytret ønske om at pappa trenger en finere pysjbukse, så det skal vi ut å kjøpe i helgen.

Gammel 15-12-11, 05:02   #80
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ikke en dritt! Han bommet seg så kraftig ut forrige jul ang gave til meg at jeg innførte gavefri jul. :fremdeles bitter:

Og nå kjenner at jeg ble nysgjerrig på hva du fikk til jul i fjor

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.