|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?Jeg tror kjæresten min skal få en bra hodelykt som han kan bruke på skiturer i marka. I tillegg lurer jeg på nytt sett ullundertøy, jeg er lei av å se ham i en uformelig militærgrønn ullstilongs som han labber rundt i når vi har barnehelger sammen.
![]() |
#62 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?Denne tråden var det sparket jeg trengte, så nå har jeg bestilt dette vinskapet.
![]() |
#63 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?Han får to CDer av Bernhoft, gavekort på en villmarksbutikk, og så blir det vel en god konjakk også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?Eg har ikkje peiling i år... |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?Han får en genser, en boksershorts, og en fuktighetskrem (jeg hadde glemt at jeg hadde kjøpt fuktighetskremen allerede, jeg hadde nok holdt meg til to ting viss ikke).
![]() |
![]() |
#70 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?Jeg har kjøpt pute til å ha i fanget så han kan ha laptopen på den, for det har han ønsket seg noen år. Og så skal jeg antelig kjøpe askestøvsuger som også støvsuger vann. Samlet pris 400kr. Ellers har vi egentlig bestemt oss for å ta en kjærestetur til Oslo fremfor gaver.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?I år får min kjære en Liverpoolskjorte med "Justice 96" skrevet bakpå.
![]() |
#72 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?Barcelona tur med F1 billetter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?Vinterjakke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?OK, nå har jeg kjøpt, og mannen er faktisk veldig enkel å kjøpe ting til, for han har tusen interesser, og er ikke så flink til å kjøpe ting til seg selv. Han får Hestra-votter (som nevnt) og brodder, et nytt Orrefors Street whiskyglass siden ett av de andre har fått en sprekk, og ansiktskrem. Jeg har også lyst til å kjøpe en bok til ham, men vet ikke helt.
![]() |
#75 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?Sambo får teaterbillett.
![]() |
#76 |
Glad
|
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?Nok en gang kjøkkenutstyr. Denne gang: brødbakemaskin. Ja, det er mannen som lager mest mat i huset.
![]() |
#77 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?Litt verktøy, tror jeg. En håndholdt elektrisk sag. Når han og svigerfar holder på med prosjekter her så ser det jo ut som den reneste Amish-husholdningen.
![]() |
#78 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?Et kult belte og mansjettknapper fra Moods of Norway. Og så vil han gjerne handle klær etter jul, så han skal få penger også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?Mannen har ytret ønske om en stikksag. Hva skal man med det??
![]() |
#80 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din kjære til jul?
Og nå kjenner at jeg ble nysgjerrig på hva du fikk til jul i fjor |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |