Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Sender du ut julekort?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Sender du ut julekort?
Ja, selvfølgelig! Med personlig hilsen på hvert kort 33 20,63%
Ja, selvfølgelig! Ferdigtrykte kort 83 51,88%
Sender ut noen få 14 8,75%
Sender til de jeg får fra 3 1,88%
Nei, sjelden 12 7,50%
Aldri 15 9,38%
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-11, 21:31   #32
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sender du ut julekort?

Jeg kjenner litt på at det er trist at tradisjonen for julehilsen/julekort velges bort, ikke prioriteres eller rett og slett glemmes. Er vi så digitaliserte at håndskrevne kort vil forsvinne? Jeg har mange kort fra 1900-årskiftet (min farfar samlet på mye rart) med snirklete håndskrift til De Flotteste Titler.

Når det er sagt sendte vi ferdigtrykkede julekort i år med bilder av oss alle og et juledikt på baksiden. Det ble sendt ut 15 julekort til vårt lille nettverk. Av disse vil jeg tro vi bare får tilbake fra 3 eller 4. Resten skylder på at "vi snakkes jo i julen likevel". Jeg synes ikke det kan sammenliknes..men dem om det.

Julekort legges i en egen julekortboks og etterhvert som den fylles (ja, det tar en stund..) så kastes de som bare er "god jul, hilsen"-kort. Resten tar man vare på.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.