Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-11, 20:58   #381
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Herlighet så herlig!

Skjønner ikke at noen av dere skal kaste dette etter jul, det hadde jeg aldri klart. Jeg er for senteimental.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 21:15   #382
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Enda en grunn til at det er deilig å få denne kalenderen i cybervariant.
Dere ER gærne altså.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 21:41   #383
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner et sterkt behov for limpistol etter å ha lest denne tråden.
Og så er jeg fryktelig nysgjerrig på bildet til hotlips som er fjernet, det med hubro i godteskuffen.
Mon tro om jeg kan late som om jeg skal bli kreativ for å forsvare et limpistolkjøp?

Gammel 08-12-11, 21:42   #384
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bamsen var like lett som vi hadde håpet. Jeg liker de piperenser-dyra.

Gammel 08-12-11, 21:54   #385
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har verksted
Dog med døra på snei for jeg har ikke noe å teipe den fast med og jeg glemte å låne med meg sølvteipen fra jobben. Ikke får den plass i åpningen heller

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2011-12-08 22.54.50.jpg (180,8 KB, 91 visninger)

Sist redigert av star : 08-12-11 kl 23:07.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 22:07   #386
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storm ser ut som om han vettskremt gjemmer seg bak bamsen sin. Nok en gang: Redd barna!

Gammel 08-12-11, 22:08   #387
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg måtte drive akutt førstehjelp i dag, da pøntehubroen vår prøvde seg på å fly - og stakkaren deisa rett i gulvet fra to meters høyte og mistet både det ene øyet sitt og pyntefjær. Han er blitt litt sjeløyd og skakk, men smiler fortsatt!

Gammel 08-12-11, 22:44   #388
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg måtte drive akutt førstehjelp i dag, da pøntehubroen vår prøvde seg på å fly - og stakkaren deisa rett i gulvet fra to meters høyte og mistet både det ene øyet sitt og pyntefjær. Han er blitt litt sjeløyd og skakk, men smiler fortsatt!

Er du sikker på det med smilet? Vår Juleugle er så sur om dagen at jeg mistenker PMS, nemlig.

Gammel 08-12-11, 22:49   #389
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Og så er jeg fryktelig nysgjerrig på bildet til hotlips som er fjernet, det med hubro i godteskuffen.

Følte liksom at jeg måtte sensurere litt, når tråden ble flyttet, og det ble snakk om å tipse RB. Skuffemannen min er jo skikkelig pimpet og lett gjenkjennelig også.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 00:59   #390
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Følte liksom at jeg måtte sensurere litt, når tråden ble flyttet, og det ble snakk om å tipse RB. Skuffemannen min er jo skikkelig pimpet og lett gjenkjennelig også.

Høres kul ut! Sifra om han får gjøre en gjesteopptreden da, jeg vil ikke gå glipp av det.

Gammel 09-12-11, 09:18   #391
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Dagens oppgave ser litt dillete ut... Bittesmå bokstavklosser? Jeg aner brente fingertupper.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 09:19   #392
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Nå ligger vi¨på etterskudd gitt, etter to travle ettermiddager. Og det ligger an til å bli en helg uten barn, så da må a mor te med flaske og fantasi igjen da kanskje, for å komme a jour!??

Gammel 09-12-11, 10:09   #393
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Vi er up to date til i går. Kattekreket har to flasker (det var en ekstra i pakken), så da måtte han jo ha to bamser også. Så ungene lagde en ekstra av litt rester. De klossene så skumle ut. Heldigvis kommer mannen hjem i dag, han kan få dille med dem.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 11:01   #394
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Dagens oppgave ser litt dillete ut... Bittesmå bokstavklosser? Jeg aner brente fingertupper.

Jeg gruer meg. Fingertuppene mine er røde etter gårsdagens innsats.

At Mixit trenger terninger for å gjøre om juleverkstedet til en illegal spillebule, kommer ikke som noen overraskelse på noen.

Gammel 09-12-11, 12:45   #395
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal ikke bruke limpistolen på klossene. Vi bruker det andre limet som har fulgt med i pakkene. Så denne skal snuppa få gjøre helt, helt alene.

Gammel 09-12-11, 12:51   #396
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke limpistol?

Gammel 09-12-11, 12:55   #397
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi skal ikke bruke limpistolen på klossene.

Hvordan skal dette ende når limpistolen forkastes allerede 9. desember? Dere skal vel ikke ha julegaver julekvelden heller da? Ingen mandel i grøten? Ingen akevitt til ribba? Ingen staver til skiene? Ingen skinke til bananene?

Gammel 09-12-11, 13:00   #398
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 13:03   #399
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Eh ... det ser ut til at noen har et litt mer kjært forhold til limpistolen enn det jeg har.

Men jeg var innom Clas Olsson i går for å kjøpe flere limpatroner, så den er i ganske hyppig bruk. Vi trengte ikke enda, men jeg innser at vi kom til å gå tom før julaften om vi hadde fortsatt i samme tempo.

Gammel 09-12-11, 13:08   #400
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Hvordan skal dette ende når limpistolen forkastes allerede 9. desember? Dere skal vel ikke ha julegaver julekvelden heller da? Ingen mandel i grøten? Ingen akevitt til ribba? Ingen staver til skiene? Ingen skinke til bananene?

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
julepakkekalender, julepøntehubro, klassiker-nominert, limpistol, panduro, redd barna, shane

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.