Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-11, 10:38   #11
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har bestillt glanspapir. Vi skal lage julelenker. Kanskje, hvis vi får tid en gang. Jeg hadde tenkt å sende det med til pappa som skal passe barn i helgen, men når man bestiller noe på nettet på en onsdag kveld har det ikke nødvendigvis kommet innen fredag morgen, viser det seg.

Det kan se ut som at du er ferd med å bli hanket inn av juleskikkelighetsånden, men at han har en stri tørn. Jeg for min del har kjøpt pepperkakedeig(!) (man lager da deig selv) for første gang i mitt liv, men har ingen ide om når de skal bli bakt. Neste helg, kanskje.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.