Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva var det i kalenderen i dag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-11, 08:04   #101
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Ska sei.

Vi har hevet oss på pakkekjøret, for første gang. Er for syk/ sliten til å ha aktivitetskalender lenger. Yngste barn fikk en sånn badeskumfigur man kjøper på søstrene grene og mannen fikk en sånn kandissukkerrørepinne til å ha i kaffen. Det eldste barnet og jeg får i morgen.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 08:53   #102
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Kakao i til kveldsmaten i dag.

Gammel 02-12-11, 08:58   #103
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Liten snøkule med nisse i. 13 åringen mente det var alt for barnslig for han (hva skjedde med lillegutten min?? ) og at han burde fått vérdien i penger i steden. Da ble det klar tale fra meg, og jeg tviler på at han igjen tror at han skal klage på innholdet altså.
Han kan bruke den for å få julestemning på rommet sitt!

Gammel 02-12-11, 09:10   #104
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mine får blånisseluer i dag. Eldste er skikkelig sur fordi vi åpner om ettermiddagen, ikke om morgenen...

Gammel 02-12-11, 09:14   #105
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Vesla trengte nye tøfler, så i dag fikk hun myke skinntøfler med blomst på. Ekstravagant gave, men jeg synes det er greit å gi fine ting i kalenderen når man ikke kan vente til jul likevel. Eldste fikk en brusende badekube med appelsinduft, og en liten sjokoladenisse. Mannen fikk seddelklemme, den kostet meg en hel krone, inkl frakt, fra e-bay Jeg fikk en liten plastprinsesse med badeskum i.

Gammel 02-12-11, 09:17   #106
Slettet bruker
Passiv

Standard

Guttene har heldigvis Legokalendre. Snuppa fikk en julepynt (engel) laget av en colaboks.

Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 09:52   #107
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag var det knerten sin tur til å åpne pakke. Han fikk tannpasta med Postman Pat. Det er morsomt hvor lykkelig man kan bli av å bare få tannpasta. Han har ønsket seg Postman Pat så leeeenge.

Gammel 02-12-11, 09:55   #108
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ei ny gåte i Blåfjell- kalenderen til begge. Storesøster: genser til Polly Pocket. Lillesøster: snøballkanongreie i Lego. Sjokolade til meg og samboar (han har ikkje opna endå då).

Gammel 02-12-11, 10:02   #109
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En lekevannmelonskive til Minstemor, ymse Legoklosser til 07'er og Playmo hestedekken til 01'er (de to har som nevnt før ferdige kalendre fra Lego og Playmo).

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 10:04   #110
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En skummel mann (Hr. Godteskuff) som prøver å lokke til seg barna med godteri.

Gammel 02-12-11, 10:11   #111
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

I dag var det min tur til å få pakke 5 flax lodd.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 10:14   #112
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Poden fikk denne skriveboken med blyant, kjøpt for 10 kr. Han var superlykkelig.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 10:20   #113
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Tannbørster. Gul til lillebror, noe han har etterlyst en stund.

Gammel 02-12-11, 11:19   #114
Fjols

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Storebror fikk en liten lekedinosaur, en triceratops kunne han fortelle.
Og lillesøster fikk hårklyper til jul, begge var storfornøyde.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 11:57   #115
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Brun sin tur til å åpne i dag og han fikk en Playmo-astronaut som han var skrekkelig fornøyd med.

Gammel 02-12-11, 12:25   #116
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storesøsters tur i dag, og hun ble den heldige eier av en liten Postmann Pat-tannkrem. Stor stas.

Gammel 02-12-11, 12:53   #117
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg måtte bytte om på gavene i går, for det var en liten en som slukkøret sa "det er sikkert tannbørste i morra"
Så i stedet ble det pepperkakeform i dag.

Jeg har også fått kalender i dag, i bunnen er det er kinderkalender,og så driver mannen og legger lapper inni lukene,med bilder av ting som jeg etterhvert får. På lappen i dag var det bildet av en ikea plastkasse som vi trenger( jeg må samle x antall lapper for å få tingen) dvs at det bla blir en ikea tur før jul også.

Mannen får pakke av meg hver søndag. På den som var fikk han ullsokker og ny dusjsåpe.

Sist redigert av carmenzita : 02-12-11 kl 16:32.
carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 13:10   #118
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

De to eldste har lego kalendere, en fikk figur og en fikk en kanon-sak.

Minsta er dødlig fornærmet over sin mummi kalender, der var nemlig en figur der som slettes ikke lignet på noen Mummi. Snusmumrikkene, eller noe slikt. Hun ga den til meg og ville straks åpne en ny, for det måtte være noe galt.

Aktivitetskalenderen er i dag skattjakt. Jeg skal på julebord, så da får vi ikke til en felles aktivitet. De får et lite kart med fem poster, når alle er samlet inn får de et ord og det sier hvor skatten ligger. Skatten er en glassflaske julebrus (barnesmoothi til snuppa) og en eske rosiner, til hver. (Kos til Idol i kveld.)

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 13:17   #119
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sjokolade og små godteposer fra Haribo.

Gammel 02-12-11, 13:23   #120
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Ungane har pakkekalender. Dei fekk vistnok kvar sin lille sjokolade i dag. I min (mannen overraska meg med ein eigen pakkekalender ) var det ein pose med mango te. Den lukter heilt nydelig, så eg gleder meg til ein kopp av den seinare i dag.
Mannen har fått ein kindersjokolade kalender, så han får nok ein sjokolade i dag og.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.