|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Ska sei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Liten snøkule med nisse i. 13 åringen mente det var alt for barnslig for han (hva skjedde med lillegutten min?? ) og at han burde fått vérdien i penger i steden. Da ble det klar tale fra meg, og jeg tviler på at han igjen tror at han skal klage på innholdet altså.
![]() |
#104 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Mine får blånisseluer i dag. Eldste er skikkelig sur fordi vi åpner om ettermiddagen, ikke om morgenen...
![]() |
#105 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Vesla trengte nye tøfler, så i dag fikk hun myke skinntøfler med blomst på. Ekstravagant gave, men jeg synes det er greit å gi fine ting i kalenderen når man ikke kan vente til jul likevel. Eldste fikk en brusende badekube med appelsinduft, og en liten sjokoladenisse. Mannen fikk seddelklemme, den kostet meg en hel krone, inkl frakt, fra e-bay
![]() |
![]() |
#106 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Guttene har heldigvis Legokalendre. Snuppa fikk en julepynt (engel) laget av en colaboks. |
![]() |
![]() |
#107 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag var det knerten sin tur til å åpne pakke. Han fikk tannpasta med Postman Pat. Det er morsomt hvor lykkelig man kan bli av å bare få tannpasta. Han har ønsket seg Postman Pat så leeeenge.
![]() |
![]() |
#108 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Ei ny gåte i Blåfjell- kalenderen til begge. Storesøster: genser til Polly Pocket. Lillesøster: snøballkanongreie i Lego. Sjokolade til meg og samboar (han har ikkje opna endå då).
![]() |
#109 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?En lekevannmelonskive til Minstemor, ymse Legoklosser til 07'er og Playmo hestedekken til 01'er (de to har som nevnt før ferdige kalendre fra Lego og Playmo).
![]() |
#110 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?En skummel mann (Hr. Godteskuff) som prøver å lokke til seg barna med godteri.
![]() |
![]() |
#111 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag var det min tur til å få pakke |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Storebror fikk en liten lekedinosaur, en triceratops kunne han fortelle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Storesøsters tur i dag, og hun ble den heldige eier av en liten Postmann Pat-tannkrem. Stor stas.
![]() |
#117 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Jeg måtte bytte om på gavene i går, for det var en liten en som slukkøret sa "det er sikkert tannbørste i morra" Sist redigert av carmenzita : 02-12-11 kl 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?De to eldste har lego kalendere, en fikk figur og en fikk en kanon-sak.
![]() |
![]() |
#119 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Sjokolade og små godteposer fra Haribo.
![]() |
#120 |
Unik
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Ungane har pakkekalender. Dei fekk vistnok kvar sin lille sjokolade i dag. I min (mannen overraska meg med ein eigen pakkekalender ) var det ein pose med mango te. Den lukter heilt nydelig, så eg gleder meg til ein kopp av den seinare i dag.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|