|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Er frisk!
|
Sv: Vi er ikke familiens søppelbøtteJeg arver alt etter ei venninne, og jeg forventer ikke at hun skal ta på seg sorteringsjobben selv. Det er jeg som nyter godt av å arve, altså sorterer jeg ut det som er brukelig og det som ikke er det. Det er sjelden det er noe som er ubrukelig, men det har hendt. Og det synes jeg som sagt er helt på sin plass at det er jeg som har jobben med å finne.
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Vi er ikke familiens søppelbøtte
Jeg synes det er stor forskjell på å måtte sortere ut ett og annet ubrukelig plagg blant en rekke fullt brukbare, og på det å måtte lete gjennom store bunker av ødelagt klær for å finne et og annet som kan brukes. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: Vi er ikke familiens søppelbøtteJeg synes på ingen måte at jeg kan pålegge andre sorterings- og kastejobben av vårt barnetøy! Jeg gir kun bort klær som er hele og pene. Jeg tenker også på hva mottakeren liker når jeg gir videre.
|
|
|
#4 |
|
Er frisk!
|
Sv: Vi er ikke familiens søppelbøtte
Ja, det snodige er at jeg også gjør det. Men jeg forventer det ikke av andre av en eller annen grunn.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|