|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender
Jeg skjønner at jeg skal være fornøyd med at jeg har gitt denne kalenderen til den av ungene som er helt sjøldrevet (som i 100 % - står opp på egen hånd, lager frokost, ordner matpakke, følger med klokka, gjør lekser, alt). Den andre ungene kunne nok ha laget scener, men han finnes ikke interessert i å lage ting, så det var liksom ikke aktuelt med sånn kalender til han. Han er såre fornøyd med Lego Star Wars-kalenderen sin.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg håper inderlig at dette er tilfellet også hos oss. Snuppa er riktignok ikke så stor, men tanken er virkelig at hun skal bygge alt selv. Jeg tror jeg har selvbeherkelse nok til å ikke blande meg selv om det ikke blir like fint som på bildet. Snuppa elsker å gjøre akkurat sånne ting som dette, men jeg lurer litt på hvor vi skal gjøre av de 24 pøntegjenstandene som vi ender opp med til slutt. Det er fullt i juleesken vår og det er ikke plass i boden til en større eske.
|
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
Pønten skal i juleverkstedet som skal innredes etter alle kunstens regler. (Du får ofre plass i sengen din eller noe til posene.) Shabby chic er ut for lengst. Jeg tror jeg satser på litt stram skandinavisk look med hvite vegger, detaljer i bjørk og en miniatyr PH-lampe. :ja, særlig:
|
|
![]() |
| Emneord |
| julepakkekalender, julepøntehubro, klassiker-nominert, limpistol, panduro, redd barna, shane |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|