Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Apropos adventskalendere

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-11, 16:12   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Minnis innlegg illustrerer veldig fint at mennesker i ulike situasjoner tar de valgene som blir riktig for dem.
Jeg synes det er rart å mene at en tilnærmet asketisk livsstil gir flotte barn.
Man kan fint få frem drittunger ved en slik livsstil, og man kan fint få frem drittunger ved å øse ut materielle goder.
Jeg tror bare at i de aller fleste tilfeller har ikke materiell overflod og hvordan ungene utvikler seg så veldig mye sammenheng, det er andre mekanismer som styrer dette.

Veldig enig med deg. Jeg er også på linje med Minni, men jeg er ikke sikker på om pakkekalenderen hadde forsvunnet til fordel for aktiviteter, selv om jeg hadde hatt helse til å følge opp. Aktiviteter har vi jo uansett, jeg vet ikke om jeg ser behov for å kalenderifisere dem? Ikke tror jeg det hadde ført til store endringer for poden heller. Sånn glede- og forventningsmessig.

Jeg kan heller ikke forstå at überkommerse ferdigkalendere av typen Lynet McQueen, Littlest Pet Shop osv, nødvendigvis skal være et bedre alternativ til pakkekalender? Det er kjapt og enkelt, men om man ikke synes pakkekalendere er slitsomt, hva da?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.