|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Spin-off barnehagebilder
Kan du ikke mekke sammen fin ramme med to litt mindre bilder til den ene? det er jo ofte mange forskjellige størrelser i slike pakker.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kakemonster
|
Det er det. De ønsker ett, og de ønsker i sånn ca A4-størrelse, som er det største. Min mor har i den størrelsen av min søsters barn, og vil ha lik størrelse i like rammer. Svigermor kunne sikkert hatt en annen størrelse, men det ser ut til at hun også ønsker et stort. Jaja. Jeg funderer litt på å kjøpe juletrepynt-rammer på Nille, og bruke endel av småbildene der. Vi burde helt klart ha returnert noe, sånn sett i etterpåklokskapens lys.
|
|
|
|
#3 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Spin-off barnehagebilderEr gld vi ikke får bilder som er ment å henges opp av nevøer/nieser, da hadde vi slitt. Derfor gir vi bare bilder til barnas besteforeldre, som er av typen som faktisk ber om det støtt. I år er jeg veldig i tvil om jeg skal gi bilde til noen andre som har sagt flere ganger at h*n vil ha, men det blir kanskje ikke sært å gi bort innrammet bilde til barnets fadder som har uttrykt ønske om det?
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Det er da vel aldri sært å gi folk ting de sier selv at de ønsker seg?
|
|
|
#5 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off barnehagebilderTil Isola: Scan inn bildet og print det ut til deg selv på A4 så har du ett til hver
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|