Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-11, 17:09   #761
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

...

annemede er ikke aktiv  
Gammel 18-11-11, 23:41   #762
Stompen
Aktiv

Stompen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Ikke noen status, men fikk et bilde lagt inn på veggen min nå.
Min kjære fetter mener visst at dette er meg...

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv  
Gammel 19-11-11, 09:22   #763
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 21-11-11, 18:15   #764
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så akkurat denne:

Sitat:

Tenk deg dette: Jeg har hjerteproblemer. Liggende på sykehuset. vil dø om 60 minutter. Ville du kaste ned alt og komme til sykehuset for å se meg en siste gang? Hvis så trykk: "Jeg liker" kopiere denne i status din og se hvem som virkelig er en sann venn / inne, og den som bare juger;-)det er mange som ikke kopierer dette for de er redde for å ikke få så mange Likes "jeg gir faen i hvor mange trykker liker. . for heller ha 1 god venn enn 100 falske.

Noe så teit.

jane er ikke aktiv  
Gammel 21-11-11, 18:47   #765
Stompen
Aktiv

Stompen sin avatar

Standard

Er du helt sikker på at du liker vinteren?

8. desember

Det begynte å snø. Det er årets første snø, og min hustru og jeg tok oss
et glass konjakk og satte oss ved vinduet og så på de hvite flakene som
dalte ned fra himmelen. Det så ut som et maleri. Det er så romantisk at vi
... føler oss som nyforelskede igjen. Jeg simpelthen ELSKER snø!

9. desember.

Vi våknet til et nydelig teppe av krystallklar hvit sne! Det dekket
hele landskapet! For et vakkert syn! Kan det være et vakrere sted i hele
verden?
Å flytte hit var den beste ideen jeg noen gang har hatt! Jeg måket
snø for første gang på mange år, og følte meg som en guttunge igjen!
Jeg måket hele oppgangen til huset, men i kveld kom snøplogen og dekket det hele til
igjen. Så måtte jeg måke den opp igjen! For en morsom opplevelse!

12.desember.

Mildværet har smeltet all snøen. Det var en skuffelse, men naboen sier
at jeg ikke skal fortvile. Vi får definitivt en hvit jul! Jeg vil bli svært skuffet
dersom vi ikke får snø i jula, men naboen sier at vi kommer til å få så mye snø at
jeg ikke vil tåle synet av den før vinteren er omme. Det tror jeg ikke er mulig!
(Disse nordlendingene har jo en tendens med å overdrive) Naboen er en hyggelig
fyr og jeg er glad for å ha ham som nærmeste nabo!

14.desember.

Snø, elskede snø! Det falt 30 cm i natt! Temperaturen falt til -20C. Kulden får alt
til å sprake og glitre! Vinden tok nesten pusten fra meg, men jeg varmet meg ved
å måke oppgangen igjen. Dette er livet!

Snøplogen kom igjen i kveld og dekket til oppgangen igjen.

Jeg hadde ikke trodd det skulle bli så mye snømåking, men jeg får i alle
fall litt trim. Skulle bare ønske at denne hosten gikk over.

15.desember.

Det er meldt ca. 60 cm snø. Jeg solgte Merchen og kjøpte en firehjulsdreven sak.
Kjøpte også vinterdekk til konas bil og to ekstra snøbrett. Averterte fryseren.
Kona vil ha peis i stua i tilfelle strømmen går. Det tror jeg er bare tull. Vi er jo ikke i Sibir, heller.

16. desember.

Storm i morges. Falt og slo meg da jeg var ute og strødde salt. Det verker som
faen. Kona lo, noe jeg synes var dårlig gjort.

17. desember.

Fremdeles langt under null. Veiene er stengt på grunn av is og snø.

Strømmen var borte i fem timer. Jeg måtte tulle meg inn i tepper for å holde
meg varm. Ingenting å gjøre annet enn å stirre på kjærringa og prøve å irritere
henne. Jeg burde vel ha ordnet med peis, men det innrømmer jeg ikke for henne!
Gud som jeg HATER når hun får rett! Jeg kan nesten ikke tro at jeg sitter her
og fryser i hjæl i min egen stue!

20. desember.

Strømmen er tilbake, men det kom nye 40 cm. av det jævla stoffet i natt.

Mer måking. Tok hele jævla dagen. Jævla snøplogen kom forbi to ganger.

Prøvde å få nabogutten til å måke, men han sa han ikke hadde tid for de skulle
spille ishockey. Guttungen ljuger!

Ringte for å kjøpe snøfres, men de var utsolgt. De fikk ny forsyning i mars.
De ljuger.

Naboen sier jeg må måke ellers vil kommunen sende regning
fordi jeg ikke holder oppgangen åpen. Han ljuger!

22. desember.

Naboen hadde rett med tanke på den hvite jula. Det kom nye 20 cm av dritten i dag
og det er så jævla kaldt at det neppe vil smelte før i august. Det tok meg 45 minutter
å kle på meg for å gå ut å måke og da måtte jeg pisse. Før jeg fikk av meg alt hadde
jeg pissa og da jeg så hadde fått på meg igjen var jeg for sliten for å måke.

Prøvde å leie naboen til å måke resten av vinteren for han har plog på traktoren,
men han sa han hadde det for travelt. Jeg tror den jævelen ljuger.

23. desember.

Bare 10 cm. snø i dag. Så ble det mildere også, det ligger på 0 C. Kona ville ha
meg til å pynte husfasaden med lys i dag. Hun er faen ikke klok! Hun kunne ha spurt
for en måned siden! Hun sier hun spurte for en måned siden men jeg tror hun ljuger.

24. desember.

60 cm. nysnø - igjen! Over natta! Faaaaaaaaaan!!!

Snøen var pakket så hardt av snøplogen at jeg brakk snøbrettet. Trodde jeg
skulle få hjertefeil. Hvis jeg får tak i den forbanna fyren som kjører den
plogen skal jeg dra ham gjennom snøen etter balla og slå ham i hjæl med
det brukne brettet! Jeg vet han gjemmer seg bak hjørnet og venter til jeg er
ferdig med måkinga før han kommer med den jævla plogen i 90 km/t og dekker
til alt jeg har måkt opp!

I kveld ville kjærringa at jeg skulle synge julesanger sammen med henne og
åpne pakker men jeg hadde ikke tid for jeg satt klar og ventet på den forbanna plogen.

25.desember.

God forbanna helvetes jul! 50 cm. til av den forpulte snøen i natt. Vi snødde inne.

Tanken på å måke får meg rykende forbanna! Gud som jeg HATER denne forbanna
jævla snøen! Målselv! Helvetes drittplass!

I dag kom han som kjører snøplogen og spurte om penger til ei innsamling av noe dritt.
Jeg pælma den brukne snøskuffa i huet på'n.

Kjærringhælvete sier jeg har dårlig holdning. Jeg synes hun er en idiot. Hvis jeg må se
"Tante Pose" en jævla gang til kommer jeg til å stappe henne i mikro-ovnen.

26.desember.

Fremdeles innesnødd. Faaaaaaaaaans Målselv! Helvetes Harry-land!
Hvorfor i helvete flyttet jeg hit???? Det var HENNES ide! Hun begynner virkelig
å gå meg på nervene!

27.desember.

Temperaturen falt til -30C og rørene er frosset. Rørleggeren kom etter
14 timer med venting og skulle ha 3500 kroner for arbeidet.

28.desember.

Det ble varmere, omkring -20C. Fortsatt innesnødd. RÆVHØLET driver meg
til vanvidd!

29.desember.

30 cm. snø til. Naboen sier jeg må måke taket ellers bryter det sammen.
Det er det dummeste jeg har hørt. Tror han jeg er idiot????

30. desember.

Taket brøt sammen. Jeg klappet til snøplogføreren og han saksøker meg for en
million. Ikke bare for at jeg slo ham men også for at jeg prøvde å
stappe snøbrettet opp i ræva på'n. Kjærringhælvetet har dratt hjem til
mora si. Det er meldt 30 cm. snø og ENDA KALDERE!!

31.desember.

Jeg satte fyr på huset. Ikke mer måking! Fy fan!

8. januar.

Det føles så godt. Jeg elsker de små hvite pillene de gir meg.. Jeg lurer
på hvorfor jeg er bundet fast til senga....?

Ha en fin vinter!

Stompen er ikke aktiv  
Gammel 21-11-11, 22:54   #766
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den er bra Stompen!

Jeg så denne i dag;

Sitat:

Denne julen gjør jeg noe nytt. Jeg vil gå med Mistelteinen i baklomma,slik at alle de som har et problem med å akseptere meg for den jeg er, kan kysse meg i ræva!

Gammel 21-11-11, 23:21   #767
Stompen
Aktiv

Stompen sin avatar

Standard

Kopier denne til din status hvis du kan sammenlignes med en sjokolade...
Litt feit, men jævlig god...

Denne likte jeg.

Stompen er ikke aktiv  
Gammel 22-11-11, 09:27   #768
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne synes jeg var litt artig :

Mye diskusjoner i medier idag om Nordthug som pekte nese til svenskene... Ok, ok... Han gikk over streken !!

LENGE FØR SVENSKENE !!!)

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 22-11-11, 21:23   #769
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne måtte jeg le av.

Sitat:

Damen bak innskjekkings-skranken på en United Airlines gate i Denver, USA burde fått en premie for å være smart og morsom, samtidig som hun fikk frem sitt poeng ovenfor en arrogant passasjer.

... ... ... ... En fullsatt flyavgang hos United Airlines ble kansellert. En ekspeditrise booket om en lang kø med reisende. Med ett dyttet en sint passasjer seg frem til skranken. ...Han slengte billetten sin ...på disken og sa: 'Jeg MÅ bli med dette flyet og det MÅ være FØRSTE KLASSE!!!'

Ekspeditrisen svarte: 'Beklager Sir. Jeg vil gledelig hjelpe deg, men jeg må først ta meg av dem som står i køen, men jeg er sikker på at vi skal få ordnet noe til deg.'

Passasjeren var ikke imponert. Han spurte høylytt slik at passasjerene bak han kunne høre det: 'HAR DU OVERHODE PEILING PÅ HVEM JEG ER?'

Uten å nøle smilte ekspeditrisen og tok tak i mikrofonen til høyttaleranlegget: " Mine damer og herrer, kan jeg få deres oppmerksomhet,"begynte hun. Stemmen hennes hørtes klart og tydelig i terminalbygget. -"Vi har en passasjer her ved Gate 14 som ikke vet hvem han er. Hvis noen kan hjelpe ham med å finne hans identitet, vennligst kom til Gate 14. Takk."

Mens folkene bak ham i køen ramlet om i hysterisk latter, stirret han på ekspeditrisen med et gjennomborrende blikk, flekket tenner og ropte høyt:
'FUCK YOU!!!'

Uten å blunke smilte hun og sa:

"Beklager mister, men du må stille deg i kø for det også"

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 23-11-11, 09:58   #770
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Denne måtte jeg fnise litt av. :barnslig:

Sitat:

Calling all you ladies out there. Are you tired of blokes getting all the kudos (without much effort!) through Movember? Well here's your chance to give something back AND stay warm over winter...that's right, it's Fannuary!

Neket er ikke aktiv  
Gammel 24-11-11, 21:02   #771
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Tenk deg dette: Jeg har hjerteproblemer. Liggende på sykehuset. vil dø om 60 minutter. Ville du kastet ned alt og komme til sykehuset for å se meg en siste gang? Hvis så trykk: "Jeg liker" kopiere denne i status din og se hvem som virkelig er en sann venn / venninne, og hvem som bare juger det er mange som ikke kopierer dette for de er redde for å ikke få så mange Likes. Jeg gir faen i hvor mange som trykker liker, vil heller ha 1 god venn enn 100 falske!

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 24-11-11, 21:10   #772
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Utrolig fjollete status.

Gammel 25-11-11, 16:18   #773
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Denne la en kollega inn i dag.

Gammel 25-11-11, 19:34   #774
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Denne la en kollega inn i dag.

Den la jeg inn i går og fikk forbarusende lite respons. Tror 4 likte den, ellers ingenting. Men, jeg ser at mange av mine venner deler ord i hytt og pine og de synes sikkert dette var en utrolig teit status

Gammel 25-11-11, 20:53   #775
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Barn med handikap er som sommerfugler med skadde vinger. De er like flotte som andre barn, de trenger bare hjelp til å bruke vingene ... Lån gjerne denne, hvis du også kjenner noen nydelige sommerfugler ♥ ♥ ♥

Gammel 25-11-11, 22:10   #776
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Ylvania er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Barn med handikap er som sommerfugler med skadde vinger. De er like flotte som andre barn, de trenger bare hjelp til å bruke vingene ... Lån gjerne denne, hvis du også kjenner noen nydelige sommerfugler ♥ ♥ ♥

Gammel 25-11-11, 23:44   #777
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Den la jeg inn i går og fikk forbarusende lite respons. Tror 4 likte den, ellers ingenting. Men, jeg ser at mange av mine venner deler ord i hytt og pine og de synes sikkert dette var en utrolig teit status

La også ut den. 7 likte den, 4 har delt den og 2 har kommentert. Bare de som ikke deler ord selv, men det er kanskje ikke så rart

Gammel 28-11-11, 09:21   #778
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Nå har jo veldig mange lagt ut denne, da, så kanskje folk er litt mettet. Det er ofte det som skjer.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 28-11-11, 22:11   #779
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nå har jo veldig mange lagt ut denne, da, så kanskje folk er litt mettet. Det er ofte det som skjer.

Det kan jo være.

Gammel 28-11-11, 23:57   #780
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Denne dukket opp hos en meget spesiell perifer bekjent:
Er nå singel igjen og med det ønsker jeg å finne noen nye å bo sammen med helst for livet ut. hvis noen som vil så gi beskjed. Jeg er ikke låst i noen sammenheng på noen måte. hadde jo vært positivt å fått et eget barn da. men det får vi bli enige om. hvis du eller noen er interisert i å flytte sammen med meg så gi beskjed.....

Og ja, det er dypt og inderlig seriøst ment fra vedkommendes side.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.