Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om å ha barn med mange forskjellige

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-07, 20:44   #10
tiril
Passiv

Standard

Sv: Om å ha barn med mange forskjellige

Eg har 2 barn med 2 ulike fedre. Eg anbefaler det ikkje og skulle gjerne hatt begge mine to med mannen eg er gift med i dag(som er pappaen til minsten). eg tenker at å ha alle med 1 mann må vere fantastisk fint,skulle ønskt av heile mitt hjerte at det var tillfellet her. Men,men sånn er det ikkje, og eg elsker mine 2 skjønne over alt på jord,like mykje,uansett far.

Då eg møtte første mann må eg berre ta på meg diagnosen "utruleg dårlig dømmekraft". Det er eg den første til å innrømme, og har sidan den gang forbant meg på at eg aldri skulle få den diagnosen i igjen. Sidan eg sjølv har hatt dignosen dårlig dømmekraft er det nok lett at eg tenker at fleire har/lider av sykja...(Skulle kanskje tru det motsatte?).Men men eg er den første til å innrømme at eg var totalt blåst då eg la meg ned med mann nr 1...

Så eg anbafaler en og samme pappa, ihvertfall for ungane sin del. Det er ikkje noko moro når den eine reiser bort og den andre er igjen helg etter helg,ferie etter ferie. Dei ville nok gjerne vore ilag heile tida.

Og no meiner eg ikkje at ALLE so ikkje har samme far lider og har det vondt. For det er ikkje tilfelle.

og forresten mannen er har no er fantastisk, men skulle det mot alle odds gå dunken her så blir det ingen fleire barn nei. Seier som en før her, håper eg er i overgangsalderen om så skulle skje..hehe

Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.