Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

KitchenAid

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-11, 16:18   #14
arrow
Erfaren

arrow sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Sv: KitchenAid

Det hjelper veldig å ha mykt smår når man skal røre, det går fortere og lettere selv i maskin. Det er jo selvsagt men tenkte jeg skulle si det likevel ; ) Der noen av maskinene kommer til kort er at motoren går i stykker med for store deiger som gjærbakst og tunge kakedeiger. Ulempen med Kenwood maskinene ( og KitchenAid) er at oppgaver som å røre smør hvitt krever at man stopper maskinen løfter opp armen, og stikker en lang slikkepott nedi for å løse opp fra bunnen av bollen. Den rører ikke inn alt som ligger i bunn av bollen uten manuell hjelp. Det er tungvint når man skal være effektiv. Maskinene med klo og visp som drives ovenfra (Kenwood, KitchenAid) har alltid dette problemet, selv om det ikke er uoverkommelig. Jeg liker både KitchenAid og Kenwood, det er maskine som varer, men jeg er blitt veldig fornøyd med min Assistent ; ) KitchenAid vinner veldig på designet i disse dager, og den er god kvalitet, men neppe bedre enn de andre annerkjente merkene.

Sist redigert av arrow : 21-11-11 kl 16:52. Årsak: staving
arrow er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.