|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips og oppskrifter til adventskos med barnaJul i Blåfjell på NRK i år, ja. Blånisseluer er ferdig strikket |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Tips og oppskrifter til adventskos med barnaVi leser denne adventsboken hvert år: Forfatter Lena Steimler
![]() |
#23 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Tips og oppskrifter til adventskos med barnaPrøysen har mye fine julebøker. Jul med Prøysen og Alf Prøysens Julebok har begge masse småstykker. Teskjekjerringa på julehandel og såklart Snekker Andersen og Julenissen. Jeg er også veldig glad i Den Grønne Votten - ikke så "julete", men veldig koselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Tips og oppskrifter til adventskos med barnaKnerten spurte i morges når jeg satte melka på frokostbordet om hvorfor jeg satte julemelk på bordet hans? (Jada, alt er hans. Bordet, badekaret, you name it. Vi andre får allernådigst låne det.) Jeg forklarte at det nærmet seg jul, og han var med på den. Snart, når et blir litt mer jul skal vi synge vanlige julesanger, mener han. Nå synger vi visst ikke vanlige julesanger. Men han bidrar med "på låven sitter julenissen med sin julegrøt" (Ja, det blir litt for mange stavelser... og "den da jesus ble født", så de har åpenbart begynt i barnehagen.) Jeg kjenner at jeg veldig gleder meg til å ha førjulstid med ham i år, at han skjønner litt mer av det.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Tips og oppskrifter til adventskos med barna
Vi har Jul i Svingen på DVD og kommer nok til å se den hver dag.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|