|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke støtter dem fordi jeg opplever stiftelsen som sutrete og uklar i markedsføringen sin. All ære til initativtaker, men det blir vanskelig å skille generelle saker fra Baneheia-saken når hun uttaler seg om begge. (nå sist i forbindelse med at Kristiansen dras opp i media igjen). Jeg tror nok at stiftelsen gjør en nyttig jobb som vaktbikkje og saken er soleklart viktig, men som sagt - mediehåndteringen gjør at jeg blir skeptisk til agendaen.
|
|
|
#2 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?
Enig. Og så synes jeg egentlig at Ada Sofie Austegard kommer frem som veldig usympatisk i det jeg har hørt av henne i tv og radio. Og jeg får litt følelsen av at hun bruker hvert eneste sekund hun får i media, uansett hvilken sak det i utgangspunktet gjelder, til å minne folk på det som skjedde i Baneheia. Og det er for så vidt en menneskelig nok reaksjon, å ønske at verden aldri glemmer det grusomme som skjedde med datteren hennes, men det passer ikke alltid inn, og jeg synes det får henne til å fremstå noe useriøs som leder av stiftelsen.
|
|
|
#3 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?
Jeg har da også sett henne i media et utall ganger og det er jo nettopp denne saken som fikk henne til å ville starte stiftelsen. Hun ville jobbe for barns rettsvern og sikkerhet. Og saken i seg selv blir jo alltid noe media er interessert i, særlig avisene fremhever det som "selger", så og si hun "bruker hvert eneste sekund" synes jeg i beste fall er en klønete karakteristikk av et menneske som forsøker finne mening i det menigsløse. Klarte ikke å se den som helt grei og uproblematisk, til tross for at det har gått noen år. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| barn, organisasjoner, pengestøtte, stine sofies stiftelsen, veldedighet |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|