Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Beinplass i bakovervendt sete?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-11, 10:26   #11
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Jeg føler for å poengtere at man ikke trenger en diger monsterbil for å få plass altså, selv om mange får det til å høres slik ut. Ofte handler det om å finne den gunstigste kombinasjonen av bil og bilstol, altså om å prøve ulike stoler i bilen for å se hva som passer best. Og selv om mange fekter med armene og himler med øya mens de snakker om at man "må kjøpe SUV til en million", så er det lite hold i det. Kupéen i de fleste SUVer er mindre enn man skulle tro, og utforming på forseteryggene kombinert med baksiden på bilstolen (altså hvor de treffer hverandre) har veldig mye å si for hvor stor plass en stol tar. En stol som tar uhorvelig med plass i en bil kan kanskje smettes inn lett som ingenting i en annen.

Jeg har hatt endel biler etterhvert, og montert stol i enda flere, og jeg har faktisk tilgode å ikke ha fått plass til en stol som en 5-åring hadde kunnet sitte greit i. At jeg har brukt endel tid og energi på det, ja det skal jeg innrømme, og jeg må vel kunne si at det etterhvert har gått en viss prestisje i det å få knødd plass til en korrekt montert stol i enhver bil.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.