Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Blåskjell à la Jamie Oliver

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-07, 10:31   #8
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blåskjell à la Jamie Oliver

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Hvordan gikk det?

Kan du legge ut den andre oppskriften?

Det ble bare helt utrolig godt! Vi spiste til vi nesten sprakk, veltet oss ned på sofaen etterpå og sa nesten ikke et ord til hverandre på flere timer. Bare stønnet i ny og ne og så halvsløvt på tv.

Skal se om jeg finner den andre oppskrifta, det var venninna mi som hadde den. Men jeg mener hun la den igjen her et sted. De to rettene ble helt forskjellige, men gode på hver sin måte. Med hennes oppskrift ble det utrolig god smak på selve blåskjellene. Det smakte skikkelig friskt hav, med masse godt til. Men krafta ble ikke noe spesielt god da (den involverte jo bayer, ikke så godt å dyppe brød i øl egentlig ) mens oppskrifta over var en eksplosjon av masse gode smaker, krafta ble så sinnsykt god at vi satt og dyppet brød i den lenge etter at vi var mette. Selve blåskjellsmaken ble litt mer kamuflert i alt det gode, men hadde god smak de også. Jeg tror jeg likte den best og kommer garantert til å lage den igjen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.