Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-11, 13:08   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

I og med at jeg er ferdig med nesten alle gavene, julekortene, og i tillegg ofte er tidlig ute med pynt, trodde jeg at jeg hørte til i den aller første tråden, men jeg ble litt usikker nå. Jeg vasker nemlig aldri spesielt til jul, pynten min er overdådig og i fleres øyne sikkert både rotete og ustilig, jeg baker ikke noe særlig (lager kun et digert pepperkakehøyhus) kun pepperkakehus, og julekortene mine er masseproduserte og knapt med hånskrevet underskrift. Og kanskje det verste: Jeg har hverken julegardiner eller juleduker. Så kanskje jeg heller mot julesjuske, jeg også?

(Sjuskeinntaksregler kunne kanskje vært på sin plass her?)

Beklager, feil tråd for deg. Dette er tråden for oss som ordner (en slags) jul etter 20. desember.

Du er ingen julesjuske dessverre.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.