|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mummikopp nr 13 i husJeg får ikke gi, men mannen gir både blod og blodplater. Men vi samler ikkebpå mummikopper. får man det alle steder?
|
|
|
#2 |
|
I farta!!
|
Sv: Mummikopp nr 13 i hus
Vet ikke om det er alle steder men hvertfall mange steder.
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mummikopp nr 13 i husJeg er drita lei mummikopper og har bedt mannen ta noe annet neste gang. Hva skal jeg med 15 mummikopper? Han får alltid ta to ting siden han er cetaferesegiver. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Mummikopp nr 13 i husUff, jeg har så dårlig samvittighet. Skulle gitt allerede før sommeren men har ikke gjort det enda. De siste gangene har jeg blitt rimelig dårlig i etterkant, og da blir det fort prioritert bort. Nå er det ikke lenge til eksamen, jeg er i praksis osv. så nå passer det i allefall ikke. Etter eksamen kanskje, min julegave.
|
|
|
#8 |
|
I farta!!
|
Vi skal hvertfall ha 18 kopper, 6 til hver av ungene senere. Samleverdi og artig å samle på.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|