Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-11, 16:26   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Den tar seg ikke opp.

Er det sant? For jeg synes nemlig jeg har brukt usedvanlig lang tid nå.

rine er ikke aktiv  
Gammel 13-11-11, 16:29   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er det sant? For jeg synes nemlig jeg har brukt usedvanlig lang tid nå.

Den tar seg marginalt opp etter at de endelig kommer seg ut av Twisted River. Likevel syntes jeg det var tråkige greier til Irving å være, og ble skuffet rett og slett. (Det skal sies at jeg har hørt andre mene den er nærmest genial, og fungerer som en slags meta-diskusjon over Irvings forfatterskap. Jeg syntes det var kjedelig. )

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 13-11-11, 16:32   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

. (Det skal sies at jeg har hørt andre mene den er nærmest genial, og fungerer som en slags meta-diskusjon over Irvings forfatterskap. Jeg syntes det var kjedelig. )

OK. Nå ser jeg at jeg rett og slett er nødt til å fullføre for å finne ut hva jeg selv mener.

rine er ikke aktiv  
Gammel 13-11-11, 22:29   #4
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Colum McCann: La kloden spinne

Gammel 15-11-11, 10:16   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Det skal sies at jeg har hørt andre mene den er nærmest genial, og fungerer som en slags meta-diskusjon over Irvings forfatterskap. )

Åja, det var veldig beskrivende for hva jeg syns. Likte den veldig, veldig godt. Innenfor topp 5-listen av Irving.

Jeg leserDette er mine gamle dager av Tore Renberg. Litt skuffet over at han legger den så nær Kompani Orheim i handling og stil. Jeg beundret han veldig for å skrive Charlotte Isabel Hansen og Pixley Mapogo i en helt annen kontekst og prosastil enn Kompani Orheim og Mannen som elsket Yngve. Syns det var veldig riktig av han å gå bort i fra familieepos/oppvekstroman og heller la Jarle-personen stå for seg selv.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 15-11-11, 10:25   #6
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ga opp Ondaatjes The cat´s table, og leser nå de tre The hunger games bøkene av Suzanne Collins. Det er litt typisk plotdrevne ungdomsbøker, men litt kult for det. De gir meg ikke alt jeg ønsker meg av en bok, men er fine til sitt bruk! Venter egentlig på Knausgårds siste, som kommer på torsdag.

Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.