|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hva leser du nå?
Den tar seg marginalt opp etter at de endelig kommer seg ut av Twisted River. Likevel syntes jeg det var tråkige greier til Irving å være, og ble skuffet rett og slett. (Det skal sies at jeg har hørt andre mene den er nærmest genial, og fungerer som en slags meta-diskusjon over Irvings forfatterskap. Jeg syntes det var kjedelig. |
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK. Nå ser jeg at jeg rett og slett er nødt til å fullføre for å finne ut hva jeg selv mener. |
|
|
|
|
#4 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Colum McCann: La kloden spinne
|
|
#5 |
|
Borte
|
Åja, det var veldig beskrivende for hva jeg syns. Likte den veldig, veldig godt. Innenfor topp 5-listen av Irving.
|
|
#6 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg ga opp Ondaatjes The cat´s table, og leser nå de tre The hunger games bøkene av Suzanne Collins. Det er litt typisk plotdrevne ungdomsbøker, men litt kult for det. De gir meg ikke alt jeg ønsker meg av en bok, men er fine til sitt bruk! Venter egentlig på Knausgårds siste, som kommer på torsdag.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|