Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julesinker - skal vi forene oss?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-11, 20:13   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Siden jeg leste denne tråden i dag, så har jeg jammen meg laget og bestilt julekort! Er det en skjult baktanke med å starte opp denne tråden?

Jeg jobber egentlig for "den andre siden" og prøver bare på en finurlig måte å få enda flere til å starte med julen.

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

De som har fikset julekalendere og julekort bør hute seg over i den andre tråden. Dere er ikke ekte julesinker og skaper bare stress.

.

Men en julesinke er da raus og laid-back og ønsker også halvsinkene velkommen i tråden? Det skal mye øvelse til (og lang fartstid med å ignorere ubehagelige tråder på FP) for å ikke la seg rive med. :forståelsesfull:

Og kanskje du har rett, Lisa?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.