Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Spørsmål om iPad

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-11, 16:36   #1
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spørsmål om iPad

Jeg kan ikke svare på alt, men selv klarer jeg meg ihvertfall helt fint uten 3G. Hvor stor lagringsplass du trenger kommer helt an på hva du har tenkt å bruke padda til. Skal dne fylles opp med filmer/serier/musikk så tar det fort mye plass. Skal den hovedsakelig brukes til surfing/spilling så trenger du ikke så mye lagringsplass.

Ellers er det en kjempefin familiegave, men regn ikke med at du får bruke dne noe særlig selv....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 21:16   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Ellers er det en kjempefin familiegave, men regn ikke med at du får bruke dne noe særlig selv....

Amen!

Jeg fikk padde i sommer. Den er full av sære apps, som min mann, som var Anti iPad så det holdt, (han kalte det fnysende Curch of Apple.) har skaffet. Jeg må nesten kidnappe padda mi skal jeg få leke med den om kvelden.

I morgen skal vi ut og skaffe iPad til mannen min. Han har konvertert.

Jeg har Ipad 2, 32 gb og også 3G. 3G fikk jeg glede av i sommer da vi gjorde generaltabben å leie sommerhus uten internettdekning.

Gammel 10-11-11, 09:46   #3
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spent på hvor lenge vår familie klarer oss med 1. Jeg fikk min til bursdagen for 2 uker siden, og den er veldig populær blant alle fem.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:22.