Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det "galt" å spørre om hjelp i butikken ti-på-stengetid?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-11, 14:32   #1
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det "galt" å spørre om hjelp i butikken ti-på-stengetid?

Det er selvfølgelig uakseptabel kundebehandling, men de gangene jeg har opplevd noe sånn så prøver jeg å tenke at det er alltid ting jeg ikke vet, feks om hun har fått tekstmelding i løpet av arbeidsdagen om at noen er på sykehus, blitt dumpet av typen dagen før, motsatt av ønsket svar på en prøve... osv osv. Det er selvsagt ingen unnskylding for dårlig kundebehandling, men om ikke annet så hjelper det meg å bevare roen mens jeg blir utsatt for den slags oppførsel.

Gammel 08-11-11, 15:05   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke greit å svar på den måten. Virkelig ikke.

Fantastisk stripe, him! Jeg lo sånn at den meldingen jeg sendte av gårde muligens ikke henger på greip.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 15:05   #3
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke alle som burde jobbet i service yrker tenker jeg.

En ting at de ikke får betalt etter stengetid, men det er en sak mellom arbeidsgiver og arbeidstaker, og ikke arbeidstaker og kunde.

De butikkene jeg har jobbet i fikk vi betalt for kasseoppgjør, tror ikke jeg hadde godtatt å jobbe gratis.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 15:12   #4
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg opplevde det på Din Sko en gang. Jeg hadde med minstemann og var veldig klar over at det var ti minutter til stengetid, så vi suste rett bort til joggeskohylla for barn, og da kom damen i kassa strenende bort og sier "Du, vi stenger om 10 minutter altså!", før hun snudde og gikk.
Vi hadde ikke tatt i et skopar en gang, og langt mindre spurt om hjelp. Jeg handlet selvsagt ikke sko der, og det var like greit for vi har ikke spesielt god erfaring med kvaliteten på barneskoene deres.

Da jeg jobbet i butikk fikk jeg forresten betalt 30 minutter over stengetid.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.