|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det "galt" å spørre om hjelp i butikken ti-på-stengetid?Det er selvfølgelig uakseptabel kundebehandling, men de gangene jeg har opplevd noe sånn så prøver jeg å tenke at det er alltid ting jeg ikke vet, feks om hun har fått tekstmelding i løpet av arbeidsdagen om at noen er på sykehus, blitt dumpet av typen dagen før, motsatt av ønsket svar på en prøve... osv osv. Det er selvsagt ingen unnskylding for dårlig kundebehandling, men om ikke annet så hjelper det meg å bevare roen mens jeg blir utsatt for den slags oppførsel.
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er det "galt" å spørre om hjelp i butikken ti-på-stengetid?Det er ikke greit å svar på den måten. Virkelig ikke.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det "galt" å spørre om hjelp i butikken ti-på-stengetid?Ikke alle som burde jobbet i service yrker tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det "galt" å spørre om hjelp i butikken ti-på-stengetid?Jeg opplevde det på Din Sko en gang. Jeg hadde med minstemann og var veldig klar over at det var ti minutter til stengetid, så vi suste rett bort til joggeskohylla for barn, og da kom damen i kassa strenende bort og sier "Du, vi stenger om 10 minutter altså!", før hun snudde og gikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|