|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Er det "galt" å spørre om hjelp i butikken ti-på-stengetid?Selvsagt er det uakseptabelt å behandle kunder slik, men jeg kan tenke meg at hun har betalt frem til åtte og at det forventes at butikken er klar til å stenges når klokka slår. Ikke uvanlig avtale for butikkansatte det. Uansett så bør det jo ikke gå utover kundene at de ansatte må ta oppgjøret på fritiden sin, så det var uprofft av henne å være så sur.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er det "galt" å spørre om hjelp i butikken ti-på-stengetid?
Nå vet jeg ikke når du var der, men jeg forstår at de ikke vil lage en bukett til deg rett før stengetid når det er flere kunder i butikken. Jeg syns riktignok at hun kunne ha sagt i fra på en høflig måte.
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det "galt" å spørre om hjelp i butikken ti-på-stengetid?Da jeg jobbet i butikk så hadde vi ikke betalt for annet enn åpningstida, dvs hvis kundene brukte lang tid så måtte man bruke ubetalt fritid på å hjelpe. Hvis man ikke klarte å skvise kassaoppgjøret inn i åpningstida, så ble det også ubetalt fritid. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det "galt" å spørre om hjelp i butikken ti-på-stengetid?Jeg har også jobbet i, og drevet butikk. Satt i kassa da jeg var 18 år, vi hadde fast kunde fredag kveld kl 19.55 med toppet handlekurv, tror han tok hintet da alle tre rømte kassa og lot sjefen ekspedere kunden. Ikke pent gjort, men veldig morsomt den gang.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|