|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Asker
![]() |
Sv: Skylle i kaldt/lunkent vannMen det med mel og melk og sånt har jo bare med hva som setter seg fast - utenpå.... Ingenting med hva som er igjen på serviset etter vask. De fleste oppvaskmaskiner og -vaskemidler er såpass effektive i dag at de tar det meste. Evnt. får man bare kjøre ting to ganger. Syns det blir litt i overkant hysterisk jeg å dirigere hvordan andre voksne mennesker skal skylle/ikke skylle etter middag. Da hadde hvertfall ikke jeg giddi å hjelpe å rydde etter middagen ass
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skylle i kaldt/lunkent vann
Nei da, jeg dirigerte ikke hvordan han skulle skylle. Jeg liker å få hjelp, selv om andre gjør ting på en annen måte enn meg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Asker
![]() |
Sorry, da misforsto jeg første innlegget ditt
|
|
|
#4 |
|
tradisjonell figur
|
Moderne oppvaskmaskiner skyller med kaldt vann før vask, enten som et eget forprogram eller inkludert i det vanlige programmet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|