|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Middag til 3 med en hånd?
Ja, for det er så festlig å ha en 1 åring skrikende av full hals hengende i beina mens man driver på med varme kjeler og panner..
|
|
|
|
#3 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror du leser Mex' innlegg feil, Lorien. Hun har ikke lurt på hva i alle dager hun skal gjøre med gutten når hun lager middag. Nei, hun lurer på hva hun skal gjøre med middagen. Viktig forskjell.
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Sv: Middag til 3 med en hånd?Jeg kjenner godt til problematikken. Hva med en grønnsakssuppe, evt med pølsebiter i, som du har gjort klar dagen før? Hell over vann og kok opp - og sim salabim! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Shit! Kaller du "oppkuttet frukt" for bestikkelser? Aiai. Her i huset ville jeg måttet bestikke med - eh, noe annet - for at minsten skulle spist frukt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|