|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bekjenn dine synderJeg har kjørt for fort. Det gjør jeg nok litt for ofte. Men ikke veldig mye for fort da. Også surfer jeg i arbeidstiden, og jeg kalte en av ungene for møkkaunge i dag (det var ingen mulighet for at hun skulle overhøre altså, jeg var helt alene i bilen, hun var 10 minutters kjøring unna). |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bekjenn dine synderJeg surfer forresten også fra jobb. Må jo pause litt innimellom!
![]() |
#24 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Bekjenn dine synderJeg kan ikke kjøre uten bilbelte uten å bli helt fullstendig gal, fordi bilen min maser noe så inni hampen hvis jeg ikke har beltet på, så den utgår. Jeg stjeler av min egen prosjekttid for å surfe på nett, og noen ganger kjører jeg litt for fort.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Einsam
|
![]() Sv: Bekjenn dine synderJeg dro ikke på besøk til ei venninne på lørdag selv om vi hadde avtalt det dagen før. Jeg sendte en mld og skrev jeg ikke var i form. Sannheten er ganske annen, jeg orker ikke bli utnyttet for n'te gang. :løgnhals: |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Bekjenn dine synderJeg har spist opp ca halvparten av halloween-snopet til ungene, de har glemt det.
![]() |
#29 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Bekjenn dine synderSurfing i arbeidstiden skjer jo stort sett hver eneste arbeidsdag ...
![]() |
#30 |
Det norske
Hvor: Østlandet
![]() Sv: Bekjenn dine synder
Hehe. Stine og jeg har barn i samme hage, og hun har en annen tråd her et sted om de forsvunnede Thermostøvlene. Noen foreldre har sannsynligvis stjelt de flotte rosa støvlene fra garderoben. Så prøver Stine å skylde på meg da, og tror at gutten min går i rosa thermostøvler hjemme.
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Bekjenn dine synderJeg har drept svigermor i fantasien min. Eller det var vel kanskje hun selv som hekta fast skoen sin i gasspedalen og suste rett inn i en murvegg. Trist!
![]() |
#32 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Bekjenn dine synderDessuten betalte jeg for et barn for lite da vi hadde bursdag på lekeland i helga.
![]() |
#33 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Bekjenn dine synderJeg har lest SMS i bilen, men har ikke skrevet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Bekjenn dine synderHer om dagen hadde jeg sex selv om det ikke var fræddan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Bekjenn dine synderJeg har spist for masse snop i helga. Og jeg skulle egentlig hatt en date med støvsugeren nå. Men jeg dumpa stakkaren til fordel for sofaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Bekjenn dine synder
Og jeg hadde ikke sex selv om det var fræddan og noen hadde forhåpninger |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Bekjenn dine synderJeg surfer i fritimer på jobb, men det regner jeg ikke som en synd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bekjenn dine synderJeg tok en busstur idag som jeg visste ville ta minst 30 minutter, selv om bussbilletten min gikk ut om 20 minutter. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|