|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Baker du cupcakes eler muffins? | |||
| Muffins |
|
154 | 87,50% |
| Cupcakes |
|
4 | 2,27% |
| Baker ikke |
|
11 | 6,25% |
| Dustepoll |
|
7 | 3,98% |
| Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?jeg synes forøvrig ikke at cupkaces er verken dillete eller jålete eller harry (så måtte man komme trekkende med det forslitte ordet også når det gjelder bakst!
|
|
|
#2 |
|
Metallica!!
|
Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?Det er sjelden jeg baker cupcakes, jeg er ikke så glad i smørkrem. Så svaret mitt ble muffins, selv om jeg egentlig baker begge deler alt etter hva det er jeg baker.
|
|
|
#3 |
|
Rockesøster
|
Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?
Jeg synes godt at man kan bruke begrepet harry, det er godt etablert i det norske språket, og de aller fleste skjønner hva som menes da. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?Jeg skjønner ikke pollen. Hva er egentlig spørsmålet?
|
|
|
#5 |
|
awesom
|
Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?Jeg baker ikke. Om jeg skulle finne på å gjøre det så baker jeg hverken muffins eller pøntemuffins. Jeg liker ikke det.
70-tallets cupcakes
|
|
|
#6 |
|
Rockesøster
|
Se der, ja. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
By the Sea
|
Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?Polyanna: Trukke du fikk med deg det der med det tørre i det våte og det våte i det tørre, altså. :tsktsk: Har aldri fått servert fancy smørkremtopping med glitter og perler og sånn på den gode gamle muffinsen heller. Det er nok noe annet.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 01-11-11 kl 00:22. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|