Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

North Face Arctic Parka

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-11, 12:15   #141
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Har ikke alle 15 grader og sol i dag? :går uten jakke:

Gammel 24-10-11, 21:25   #142
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har fått kjøpt meg en NF i hvit.

På Nordbysenteret har de i allefall mange i fargene hvit og svart. Koster 2.990 kronor. Nuh kan kulden bare komme. Jeg har dunparkas og skjulet er fylt opp med masse ved.

Sist redigert av Kula : 24-10-11 kl 21:49.
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 21:46   #143
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har den ikke i Bergen, så jeg får ikke prøvd den.

Gammel 24-10-11, 21:59   #144
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Da XXL solgte dem i fjor, var det til 1500. Så ja, så flaks kan man ha.

Så flaks hadde jeg også.

Gammel 24-10-11, 23:37   #145
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg har også denne, i sort. Kjøpte den ikke så lenge etter fødselen i str M, og nå kjenner jeg at den sitter litt løst... Og jeg har enda 7 kg igjen til matchvekt. Men samtidig er det jo greit å kunne ha noe under de aller kaldeste dagene.
Og jammen har jeg Merrell vintersko også... er det FP-uniformen?

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 23:41   #146
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Så flaks hadde jeg også.

Har de den til den prisen nå?
:frysepinn som nekter å betale over tre tusen for ei jakke:

Gammel 25-10-11, 07:34   #147
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Har de den til den prisen nå?
:frysepinn som nekter å betale over tre tusen for ei jakke:

De har den ikke en gang inne på XXL.

Det er dyrt å være fattig. I fjor syntes jeg 1500,- var altfor mye for vinterjakke, i år skjønner jeg at 1500,- var et kupp - og har ikke råd til å betale 3500,-.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 19:52   #148
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Såleis.

Takk!! Den var flatterende!!!!

Meneh.... jeg har kjøpt meg vinterjakke.. til over 3000 kr. Men jeg fikk den for 2000 kr.... Eh. Det var ikke et veldig bra argument, hører det selv....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 10:27   #149
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Er det noen i Bergen som har denne jakken, så jeg kan få prøve den av?

Gammel 26-10-11, 11:47   #150
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vurderer å kjøpe en fra ebay, men hvordan skal jeg kunne vite om det er ekte eller fake vare?

Gammel 30-10-11, 11:14   #151
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åååh. Har lyst på grønn!!! Man kan ha to svinedyre vinterjakker ja?

Gammel 30-10-11, 11:15   #152
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

XXL har den på tilbud nå til 1999. I fjor kjøpte jeg den mandagen tilbudet startet, og tirsdag formiddag var de utsolgt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 11:18   #153
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

XXL har den på tilbud nå til 1999. I fjor kjøpte jeg den mandagen tilbudet startet, og tirsdag formiddag var de utsolgt.

Hvor????

Gammel 30-10-11, 11:22   #154
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hvor????

Tilbudsblad med Aftenposten i dag, så ihvertfall butikker i Oslo.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 11:27   #155
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

I Bergen også. Fikk XXL-avisen i BT i dag.

Gammel 30-10-11, 11:31   #156
Joika
Pauset

Standard

Jeg må dra innom å se i morgen da! Skal til legen før jobb, så kan snike meg innom da!

Gammel 30-10-11, 11:36   #157
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I fjor var det mulig å bestille på nett også. Men som andre sier, de ble fort utsolgt. I Trondheim solgte de mens de pakket ut av eskene.

Gammel 30-10-11, 11:38   #158
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

DM, tror LilleLeo har en slik en, men nå har XXL de til 1999,- i uken som kommer!
SELVSAGT er gubben vekke denne uken, så jeg tror ikke jeg kan komme meg avgårde på før tidligst torsdag for å prøve, og da tror jeg det er for seint. *maks uflaks*

Gammel 30-10-11, 17:34   #159
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Gjett om jeg er klar for å rase inn på XXL i morgen tidlig. 1999,- er god pris. Prisen står fremdeles som 3199,- på nettsidene deres, kanskje det bare er i varehusene de har den på salg?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 17:43   #160
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Vurderer sterkt å be pappa kjøre innom i morgen ja, men de er sikkert utsolgt før han er ferdig på jobb da tenker jeg. Så sant de ikke selger via nettet da.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.