|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Einsam
|
Sv: Spinoff: Hvordan kan _dere_ gjøre justeringer som reduserer press og stress
Jeg har faktisk ikke råd til å bruke flere hundre kroner i uka til barnepass for at jeg selv skal trene.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Nei, |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Einsam
|
Jeg bor allerede billig, i eget hus, hadde ikke bodd billigere om jeg hadde leid hvertfall. Jeg kunne absolutt tenke meg å ha hus med utleiedel, hvor leietaker kunne bidratt med barnepass, men det har jeg ikke råd til å kjøpe. Jeg tror nok det er en viss inntektsforskjell på deg og meg, så jeg synes ikke det er noe poeng å gjøre et nummer av at alle har samme mulighet som en selv, når det ikke er en realitet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Er frisk!
|
Men begynner ikke barna dine å bli så store at de kan være hjemme alene mens du trener? (Eller er jeg sløv som lar 7-åringen og 5-åringen være alene hjemme en time eller to uten å bekymre meg overhodet?)
|
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lar mine være alene mens jeg går en tur for eksempel. De er 5 og 9, det går så fint så. Men jeg har vel aldri vært borte lenger enn 45 minutter omtrent. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lar også snart 8 åringen være alene mens jeg drar på trening eller handler. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Beklager at det fremstår sånn - jeg ville bare poengtere at dette er noe som jeg prioriterer og forsaker mye for å få til. Jeg vet godt at jeg er heldig som klarer det. (jeg jobber som sagt i staten og har godt over 3-gangen lønna i lån så er på ingen måte pengestinn altså) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Einsam
|
9,5 åringen er hjemme alene, går heller ikke på SFO lenger.
Jeg trodde heller ikke at du gjør noe annet, og du er knallflink som klarer å prioritere på denne måten, absolutt |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|