Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Finnes det en varm, ikke altfor dyr vinterjakke som ikke likner Michelin-mannen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-11, 22:03   #31
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en varm, ikke altfor dyr vinterjakke som ikke likner Michelin-mannen?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ler du av at jeg handler på Noa Noa, Kanina? Og bildet havnet på siden, selvsagt, og jeg som hadde snudd det manuelt og alt.

Og ja, det er dun. Min første dunjakke siden jeg grein meg til en babyrosa Millet-sak på salg i 1988.

Jeg hadde også en rosa milletsak kjøpt på ca samme tid. Den var aldri meg, og fikk meg min første dunjakke for et år siden etter fiaskoen med den råååsa.

Forøvrig flyttet jeg til Skjetten i 1984, og gikk på Stav. Jeg lurer på om vi har funnet ut tidligere at vi gikk samtidig på Lillestrøm VGS, men at jeg er ett år eller noe sånt eldre enn deg. Var russ i 90.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.